Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door frodo quin
#3356996
Rauwe wortel en witloof met een pindaburger (eigen uitvinding) en straks nog een soepje van broccoli en courgette. En om toch ook nog eens ongezond te doen: een paar zuurtjes en een stuk rijstmelkchocolade.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3357096
Ohhh, jummie! Wij aten ook altijd heel lekker kibbeling in de haven van Stellendam. Het smaakt aan de kust (en op vakantie) toch altijd net iets beter. :)


Ik ben op dit moment Toos Inspiratieloos. Van de Lidl een paar fijne en makkelijke (ook vegetarische) recepten meegenomen. Het zijn flinke hoeveelheden dus daar gaat de helft van in de vriezer voor de volgende keer.
Gebruikersavatar
Door koekje
#3357105
Hier suf en saai, maar wel snel klaar en hoog percentage van wie zn bordje goed leegeet (wegens snot en slecht eten is dat even nodig): sperziebonen (door de jumbo al in de vriezer gedaan), gebakken krieltjes (door de jumbo al voorgekookt), schnitzel (door de jumbo al geplet en gepaneerd).
Als toetje aardbeienyoghurt.
Door Siberienne
#3357110
fransbulletje schreef:Bij strandclub Zee op de Brouwersdam...echt zalige kibbeling :D
012.JPG

Haha wij aten dat zaterdag in Yerseke, ookyummie!

Vandaag stamppot veldsla en spekjes en ui enzo
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3357163
Lizzy schreef:Soep. Zelf wat groenten lekker grof gesneden. Boterham erbij met een vegetarische frikadel van Beckers uit de oven. Zin in een beetje smerig eten.
;D ;D ;D

Dat betekent bij mij altijd patat met een bamischijf en laat ik dat nou gisteren hebben gegeten met als voorafje (ja ja) een ijsje met een bolletje salted caramel en een bolletje chocolade.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3357166
Lizzy schreef:Oh heerlijk Pauline! Daar zou ik nou ook wel zin in hebben! Je hebt heerlijke vega bamihappen tegenwoordig. Lekker ijs toe is helemaal fijn!
Ik lust ijs wel als vooraf èn als toetje.....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door