Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Pauline
#3354781
Ik ben vandaag volledig los gegaan, voor weken KH tegelijk gegeten... Koek, brood, Duitse broodjes, een ontzettende grote ijscoupe in Nordhorn en ook nog een dik stuk chocolade, want hé het is wereldchocoladedag!

Aanvulling: als toetje eet ik nu een zak chips. :-X
Door Lizzy
#3354791
Pauline schreef:Ik ben vandaag volledig los gegaan, voor weken KH tegelijk gegeten... Koek, brood, Duitse broodjes, een ontzettende grote ijscoupe in Nordhorn en ook nog een dik stuk chocolade, want hé het is wereldchocoladedag!

Aanvulling: als toetje eet ik nu een zak chips. :-X
Lekker :biggrin2: !

Maar waarom ben je los gegaan?
Door src_esther
#3354827
Pauline schreef:Ik ben vandaag volledig los gegaan, voor weken KH tegelijk gegeten... Koek, brood, Duitse broodjes, een ontzettende grote ijscoupe in Nordhorn en ook nog een dik stuk chocolade, want hé het is wereldchocoladedag!

Aanvulling: als toetje eet ik nu een zak chips. :-X
Dat ik dan juist op die dag eens geen chocola gegeten heb...
Ik ben enorm fan van chocola en eet bijna elke dag wel een paar stukjes maar tot mijn schrik kwam ik er pas onlangs achter dat er enorme hoeveelheden water (duizenden liters) nodig zijn voor de productie van een reepje chocola... Dus... euh, ik ga proberen af te kicken... Getverdemme, wat is eigenlijk wel verantwoord en vreselijk lekker?...
#3354828
En op welke manier is dat water dan nodig? Voor de groei van de planten? Want die dingen groeien toch in het regenwoud? ::) Dus dan is dat geen probleem...

Of is het bij de productie?
En waar gebeurt die productie dan? Hebben ze daar water tekort?
Door src_esther
#3354833
pearlsofpassion schreef:En op welke manier is dat water dan nodig? Voor de groei van de planten? Want die dingen groeien toch in het regenwoud? ::) Dus dan is dat geen probleem...

Of is het bij de productie?
En waar gebeurt die productie dan? Hebben ze daar water tekort?
Gehele groei- en productieproces. Katoen is erger, maar chocola staat er niet goed op.
Van kantoen wist ik het maar van chocola niet. Ik kwam er dus niet lang geleden achter, ga ik zoeken op internet en vind ik van Vroege Vogels een artikel uit 2007... :-[ :-\
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3354836
src_esther schreef:Gehele groei- en productieproces. Katoen is erger, maar chocola staat er niet goed op.
Van kantoen wist ik het maar van chocola niet. Ik kwam er dus niet lang geleden achter, ga ik zoeken op internet en vind ik van Vroege Vogels een artikel uit 2007... :-[ :-\
Ik vind dat altijd zo raar. Het kost water, ja. Maar waar blijft dat water? Dat gaat toch gewoon de kringloop weer in? Het verdwijnt niet zomaar! Vraag is dan vooral hoe schoon het weer terug de kringloop in gaat.
Door Eef+Stippels
#3354846
Pauline schreef:Ik ben vandaag volledig los gegaan, voor weken KH tegelijk gegeten... Koek, brood, Duitse broodjes, een ontzettende grote ijscoupe in Nordhorn en ook nog een dik stuk chocolade, want hé het is wereldchocoladedag!

Aanvulling: als toetje eet ik nu een zak chips. :-X
;D ;D
Klinkt goed :biggrin2:


Gisteren bloemkool-aardappel-vega gehaktschotel gemaakt en daar eten we nu weer van, het was nogal veel geworden.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door