Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3359371
Op maandag is het standaard een prakkie uit de vriezer.
Dinsdag boerenkool quiche met feta.
Gisteren uit eten met een paar hele gezellige collega's.
Vanavond een verspakket van de Lidl, Turkse groenten kebab.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3359460
Morgen krijgen we vrienden te eten dus ik maak linzensoep, ware het niet dat ik geen linzen heb, dus ga ik zo maar even naar de Turk. En het toetje is al wel klaar, Connies taart! Met gecondenseerde melk, roomkaas, slagroom en citroen. Mens wat een zoete kraam...., dat ben ik dan weer niet gewend. Uiteraard heb ik geproefd en in mijn hoofd voelt het net alsof ik high ben.... Stoned van de suiker. :-X
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3359525
Gisteren (samen) een zak nacho cheesechips met gesmolten kaas en een guacamole dip. Daarna een paar kimchi loempia's uit de frituur. Is ook wel eens lekker als avondeten. ;D
Nu zit ik aan de zelfgemaakte chocolate chip koekjes.

Vanavond boerenkoolstamp met zoete aardappel en pastinaak. Biologische rookworst bij.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3359528
-Annemarie- schreef:Oeh! Heb je daar een recept van? Onze zelfgemaakte zuurkool staat vandaag 6 weken en is klaar! :)
Hier staat het recept: https://www.24kitchen.nl/recepten/zuurk ... t-rookspek
Hadden mijn moeder en zusje te eten en die bleven maar zeggen dat het zo lekker was.
Normaal zijn we met 2 personen ipv 4 en gaat de helft in de vriezer om later op te warmen (erg lekker omdat de smaken dan nog meer ingetrokken zijn ;) )
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door