Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door koekje
#3357615
Lizzy schreef:Eten uit een diepvrieszak, iets van Tagliatelle met paddenstoelen ofzo.
Ik neem aan dat je het dan hebt over een zak van iglo of dokter oetker. Is dat te eten?
Door eelke
#3357653
Lizzy schreef:Eten uit een diepvrieszak, iets van Tagliatelle met paddenstoelen ofzo.
He, ik ook, van de lidl. Tortelinni. Ik heb er nog extra diepvriesspinazie doorheen gedaan. Het was niet echt lekker, maar ja, je moet wat.
Door Lizzy
#3357674
koekje schreef:Ik neem aan dat je het dan hebt over een zak van iglo of dokter oetker. Is dat te eten?
Ja, een zak van Iglo. En was het eetbaar? Nou nee. Het smaakte naar aardappelzetmeel en het is echt heel ranzig. Leo vond het lekker. Dat zegt wat over zijn smaak of mijn kookkunst :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3357731
Nasi!!!! Jammie :D ...

En vanmiddag een Red velvet Cake gemaakt, ff ontspanning na een uurtje therapeut (+file er naar toe, lichtje tank ging branden en de parkeerautomaat verkeerd ingesteld)....
Door Eef+Stippels
#3357997
Lizzy schreef:Erwtensoep met een vegetarische rookworst van Unox.
Ik ben benieuwd of dat wat is!
Ik had vorige week de vega rookworst van de Vegetarische Slager, maar die viel me een beetje tegen.

Wij eten vanavond tikka massala met courgette, prei, tomaat en vega kipstukjes met naan.
Door - pien -
#3358004
pearlsofpassion schreef::dribble:

Het water loopt me in de mond!
Dat ziet er inderdaad héérlijk uit!

Gister aten we falafel (van een restje kikkererwten) met tahinisaus en groentestoof, op smaak gemaakt met komijn.
Vanavond bloemkool met sausje, aardappels en speklap.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door