Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3347821
Lizzy schreef:Wat is Angelique sla?

Had jij de vis burger van So Fish?
Je moet je haar echt weer blond gaan verven hoor Liz ;D
Jij vraagt Lique een recept, ik maak het en jij vraagt je af wat het is ;D
Ja de visburger was van So Fish!
Door Lizzy
#3347826
Angelique schreef:Een verrassend lekkere bietjespastasalade met een lekkerbek.
Dus ik dacht "Oh, Lique heeft ook een briljant ander salade-recept gegeven, eentje die ik weer heb gemist" ::)

Vind jij die nou zout, die Oh So Fish burger?
Gebruikersavatar
Door koekje
#3347839
Verjaardagsfrieten! Fabian wil er ook graag een verjaardagsfrikandel bij.
Vanmiddag al een stukje taart gegeten van mijn favoriete bakker; wat inmiddels ook de favoriete bakker van de baby's dreumessen is.
Door - pien -
#3347876
- pien - schreef:Gister gekookt aardappeltje met gesmoorde prei en chipolataworstje.
Vanavond zuurkoolstamppot aardappels met broccoli en gebakken paddestoelen.
De zuurkool was 4 dagen over de datum en ook niet meer goed :yucky:
Door El_Kato
#3347900
Vanavond die nieuwe Q nog weer eens proberen. We hebben hem nu 2x gebruikt maar de 2de keer kreeg ik hem niet aan. Ben er ook vlot mee gestopt hadden visite, zaten al binnen (was frisser als dat we dachten) en was er klaar mee). Op de vuurschaal nooit problemen mee gehad deed ik altijd maar wat met karton, papier, kleine aanmaakhoutejes en binnen no time hadden we dan hete kolen maar wil het nu te goed doen denk ik. Zoals het heurt en daar ben ik nog niet zo goed in. Heb al jaren een kolenstarter in de schuur staan, nooit echt gebruikt en net wat filmpjes gekeken hoe dat moet en zo maar eens proberen vanavond. Mijn nichtjes van 6,5 en bijna 4 komen logeren en het is mooi weer dus een mooie gelegenheid. Eerder is het er ook niet echt van gekomen en kwijl al weken van waanzinnige gerechten die ik op fb en internet voorbij zie komen dus moet oefenen om het onder de knie te krijgen ;)

Wij hebben een stukje ossehaas, een stukje picanha en varkenshaasspiesjes (ga ik zlf maken met een stukje paprika, ui en gerookt ontbijtspek) de kinderen krijgen spiesjes met frikandel en knakworst en ik ga brooddeeg maken zodat ze een eigen broodje kunnen bakken. Ze lusten niets, de frikandel en knakworst zullen er wel ingaan maar twijfel zelfs of ze het brood wel eten. Er komt een friss salade bij van tomaat, paprika, ui en avocado, lusten ze ook allemaal niet. Geen groente voor hun dus. Als toetje warme banaan van de Q met ev wat chocolade en vanille ijs, lusten ze waarschijnlijk ook niet maar ik weiger de commerciele kant en klare toetjes :)

Vanmiddag gaan we ergens zwemmen en ipv een tas chips en zoete rommel nemen we alleen een grote fles limonade en witte druifjes mee, krijgen ze toch nog wat vitamintjes binnen :P
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3347968
Hier ook bbq. Op de zoutsteen vis. Verder gepofte aardappels en prei naast de kolen. Veel aardappels, zodat er genoeg over is om morgen aardappelsalade van te maken. Vanavond witlofsalade bij.
Door Dreetje
#3347993
Snert!!!!! :dribble:
Ik had vanmorgen een bakje uit de vriezer gehaald waarvan ik
dacht dat er kip/kerriesaus in zat, lekker met wat rijst.

Zat ik vanavond gewoon aan een kommetje snert.
Volgende keer toch maar even een plakker erop met wat erin zit.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3347994
Dreetje schreef:Snert!!!!! :dribble:
Ik had vanmorgen een bakje uit de vriezer gehaald waarvan ik
dacht dat er kip/kerriesaus in zat, lekker met wat rijst.

Zat ik vanavond gewoon aan een kommetje snert.
Volgende keer toch maar even een plakker erop met wat erin zit.
;D ;D

Hier was het lasagne :cool:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door