Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3367432
Pastasaus gemaakt van bio buitenbeentjes groenten (uien, knoflook, aubergine, paprika's en dan 2 blikken tomaten, Italiaanse kruiden en olijven). Ben benieuwd. Met Parmezaanse kaas. En voor mij bruine en voor Leo witte pasta.
Door Lizzy
#3367648
Oh ruk! Ik wilde patatjes eten vanavond (met een broodje vega burger en groenvoer). Heb ik de verkeerde friet gekocht, is geen oven friet.... En ik heb echt de fut niet meer om weer naar de winkel te lopen :-X . OK, ik ga gewone friet proberen tot oven friet om te dopen :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3367656
Lizzy schreef:Oh ruk! Ik wilde patatjes eten vanavond (met een broodje vega burger en groenvoer). Heb ik de verkeerde friet gekocht, is geen oven friet.... En ik heb echt de fut niet meer om weer naar de winkel te lopen :-X . OK, ik ga gewone friet proberen tot oven friet om te dopen :biggrin2:
Als je lang genoeg wacht worden ze wel bruin :biggrin2: Beetje olie eroverheen will do it. Maar ondertussen zullen de te droge frieten wel al op zijn :biggrin2:


Hier een groentehussel op een ei.
Door Lizzy
#3367683
Ik proefde nul verschil! (tussen de gewone patatjes en de oven patatjes). Ik heb niet eens extra olie toegevoegd. Ik heb altijd de hele ongezonde extra crunch en dat was deze dus ook maar deze was voor de frituur. Nah, dat weten we dan ook weer :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door