Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3365476
Steak bavette van het bbq ei, met aardappels uit de oven en witlof.

Morgen ovenschotel met gerookte kip, groente en aardappelpuree.
Dinsdag spruiten stamp, en woensdag pasta.

Zo. Dat is weer een planning.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3365480
eelke schreef:Steak bavette van het bbq ei, met aardappels uit de oven en witlof.

Morgen ovenschotel met gerookte kip, groente en aardappelpuree.
Dinsdag spruiten stamp, en woensdag pasta.

Zo. Dat is weer een planning.
Is het droog bij jullie? Wij hebben ook zo'n zin om de bbq weer aan te steken maar de tuin staat hier blank en de regen gaat horizontaal door de lucht. :(
Vanmiddag bij de Mac. de vegetarishe kipburger geprobeerd. Dat was een prima alternatief. :)

Gisteren nam meneer afhaal mee van de toko. Vanavond nog geen idee, heb nog niet zo'n inspiratie. Het is wel weer voor stamppot ofzo. :-X
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3365502
pike schreef:Voor het eerst sinds tijden weer eens echt wild op het menu; stoofpotje met reeënvlees. Spruitjes erbij en peertjes à la Pauline :D
Geen kaneelijs?? (die van AH met stukjes, zie onzettend lekker....).
Gebruikersavatar
Door pike
#3365507
Pauline schreef:Geen kaneelijs?? (die van AH met stukjes, zie onzettend lekker....).
Ik heb dat nog nooit gegeten. Ik had het gepland voor kerstmis als mijn moeder zou komen, maar die viel van de trap :-X en toen ging dat niet door. Zelf eet ik niet vaak meer ijs als toetje. Maar jouw peertjesrecept zit nog altijd in de map!
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3366078
Kaasfondue!

Zag in de Lidl het kaasfondue pakket liggen (groentenafdeling) en dacht: dat kunnen we zelf beter en lekkerder (dan met een zakje poederkaas). :P Maar wel goed voor de inspiratie. :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door