Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
#3362152
Lizzy schreef:Pasta met saus uit de slome koker. Ben benieuwd!
Ben je al meer vriendjes met je slome koker?

Aardappels met rooie kool.
Vanavond andijviestamppot met spekjes.
Door Lizzy
#3362165
- pien - schreef:Ben je al meer vriendjes met je slome koker?

Aardappels met rooie kool.
Vanavond andijviestamppot met spekjes.
Inmiddels ben ik zulke dikke vriendjes met de slome koker dat ik het weekend bruine bonensoep ga maken in de slome koker (bonen gaan zo in de week) en ik stiekem loop te denken om een ronde/kleinere pan voor ons te kopen en in deze alleen nog bone broth voor de honden te maken. Ik moet namelijk ook bekennen dat ik het koken van bone broth in dezelfde pan als onze eigen gerechten buitengewoon lastig vind..... :-\ (om niet te zeggen: goor).

Maar je moet er mee om leren gaan, met de slome koker. Die van mij heeft het nodig om iets langer op "high" te staan. Maar de pastasaus die ik gisteren gemaakt heb in de slome koker was echt super lekker! Dus ja, we kunnen het steeds beter vinden, sloompie en ik :biggrin2:
Door - pien -
#3362287
- pien - schreef:Ben je al meer vriendjes met je slome koker?

Aardappels met rooie kool.
Vanavond andijviestamppot met spekjes aardappeltjes, witlofsla en karbonaadje
Deze avond wordt nog een verrassing. Even kijken wat er nog op moet van afgelopen week.
In elk geval stoofpeertjes want die liggen er al een tijdje.
Door fransbulletje
#3362315
Lizzy schreef:Inmiddels ben ik zulke dikke vriendjes met de slome koker dat ik het weekend bruine bonensoep ga maken in de slome koker (bonen gaan zo in de week) en ik stiekem loop te denken om een ronde/kleinere pan voor ons te kopen en in deze alleen nog bone broth voor de honden te maken. Ik moet namelijk ook bekennen dat ik het koken van bone broth in dezelfde pan als onze eigen gerechten buitengewoon lastig vind..... :-\ (om niet te zeggen: goor).

Maar je moet er mee om leren gaan, met de slome koker. Die van mij heeft het nodig om iets langer op "high" te staan. Maar de pastasaus die ik gisteren gemaakt heb in de slome koker was echt super lekker! Dus ja, we kunnen het steeds beter vinden, sloompie en ik :biggrin2:
Succes met je bruine bonensoep! Leuk dat je vriendjes aan het worden bent met je slome koker, het is gewoon even uitproberen in het begin.
Iedere pan is anders.
Ik ga van de week weer erwtensoep maken, zo lekker uit de slowcooker.

En vandaag eten we zelfgemaakte kaasburgers met salade.
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3362352
Waarschijnlijk toko..... morgen gourmetten (oudste dochter wordt woensdag 17, maar omdat ze moet werken en niemand kon ruilen met haar), uitgekozen door dochterlief (kids mogen op hun verjaardag uitkiezen wat ze willen eten).....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door