Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door koekje
#3361722
Iedere keer als ik het keukenkastje opendoe*, staat er een pot me olijk aan te kijken. Dus ik denk dat het pot met rijst wordt.

*je bent chocoholic of je bent het niet. Ik pas beter bij de eerste categorie
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3361934
Siberienne schreef:Indiaas, met mijn moeder en mijn neef in London. Heerlijk!
Even nieuwsgierig, was dat op brick lane met al die opdringerige personen voor de restaurantjes?
Had van mijn zusje de tip gekregen om daar tikka masala te gaan eten maar we hadden geen idee welk tentje betrouwbaar was :-[

Hier vandaag noodles met Chinees kool, paprika, taugé, ui, knoflook en kip.
Door Siberienne
#3361941
dinky89 schreef:Even nieuwsgierig, was dat op brick lane met al die opdringerige personen voor de restaurantjes?
Had van mijn zusje de tip gekregen om daar tikka masala te gaan eten maar we hadden geen idee welk tentje betrouwbaar was :-[

Hier vandaag noodles met Chinees kool, paprika, taugé, ui, knoflook en kip.

Nee, eind buiten het centrum - waar mijn neef woont.
Door Lizzy
#3361966
Elf schreef:Japans.... de hele week al en ik krijg er geen genoeg van :P . Weekje in Tokyo aan het genieten :D
Waaaat? Zit je in Japan? Oh wow! Op vakantie? Werk?
Door Elf
#3361976
Lizzy schreef:Waaaat? Zit je in Japan? Oh wow! Op vakantie? Werk?
Afgelopen zomer hebben we met de kinderen een rondtrip gemaakt door Japan. Fascinerend en prachtig land. Manlief komt er regelmatig voor zn werk en deze keer heb ik er een ticket voor mezelf bijgeboekt :D . Heerlijke stad, ook om in je eentje te verkennen. Tussen werk door haakt manlief aan maar ik vermaak me opperbest!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door