Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3361166
Gister curry madras, het verspakket van de Lidl. Zonder rijst en kip, wel met een restje stoofvlees erdoor.
Vanavond stamppot (!) :o spitskool met biologische rookworst.
Ik moet echt minder grote porties koken, we houden steeds te veel over. ;D
Woensdag en donderdag dus restjes uit de vriezer. Is ook wel weer makkelijk.
Door Lizzy
#3361236
Angelique schreef:Stamppot :biggrin2:

41501A05-1AAF-478B-8C44-B305898F443A.jpeg
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Heb je toch stamp durven maken van je Tsjernobyl wortel? (ik moest zo lachen om die term van Marije ;D ;D ).
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3361249
Lizzy schreef::biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Heb je toch stamp durven maken van je Tsjernobyl wortel? (ik moest zo lachen om die term van Marije ;D ;D ).
Haha, ja, eerst wat ik hier zei..lijkt wel een tjernobylwortel :biggrin2: Ik was al wel wat gewend aan hun wat kunstige wortels, maar dit sloeg wel even alles :biggrin2: Ze waren overigens wel heerlijk. Komen bij een groentetentje hier in de buurt vandaan die alles zelf verbouwen.
Door Lizzy
#3361389
Angelique schreef:Haha, ja, eerst wat ik hier zei..lijkt wel een tjernobylwortel :biggrin2: Ik was al wel wat gewend aan hun wat kunstige wortels, maar dit sloeg wel even alles :biggrin2: Ze waren overigens wel heerlijk. Komen bij een groentetentje hier in de buurt vandaan die alles zelf verbouwen.
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Echte worteltjes nog, niet die waterige vieze dingen van de Ap.... :-X
Door MillyMol
#3361506
Lizzy schreef:Er staat linzensoep in de slome koker. Ben benieuwd.
Lekker! Gordon Ramsey heeft ook een recept voor linzensoep die ik persoonlijk erg lekker vind. Kan vast ook wel in de SC. Hmm, even opzoeken... :D
Door MillyMol
#3361507
Enigszins off topic, maar ben toch benieuwd: hoe beheren jullie je recepten? Ik heb een hele verzameling aan kookboeken en ik kijk er graag naar en in, maar ik vond het wel een gedoe om mee te nemen op vakantie.
Met de komst van de smartphones en tablet kwamen er ook recepten apps. Ik heb er vele geprobeerd, maar ze waren niet allemaal even gebruiksvriendelijk.

Degene die ik nu gebruik is een betaalde app die synchroniseert tussen de apparaten. En er zit een browser in van waaruit ik recepten die me on line leuk lijken om te proberen in de app kan importeren. Erg handig. De app werkt ook offline. In mijn "buitenverblijf’ in Hongarije heb ik namelijk nog geen internet abonnement. Handmatig een recept invoeren kan ook. Mijn moeder kocht altijd de “Tip”. Recepten die ze lekker vond scheurde ze eruit en deed het in een ringband. Ik ben nu bezig al die recepten in de app te zetten. Zijn er een stuk of 200.

Hoe doen jullie dat?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door