Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door El_Kato
#3341918
Een super lekkere home made pizza (van kant en klaar deeg uit zo’n pizza kit met een potje saus erbij - dat dan weer wel ::) ) met in plakjes geschaafde zoete aardappel en ui. Dat 20 min gebakken toen een paar handen spinazie en wat brokjes gorgonzola erover. Nog 10 minuten gebakken en smullen maar :D
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3342155
eelke schreef:Mijn meneer wilde broccoli 'rijst' :o
Whaha daar zal die van mij niet mee komen, die lust geen broccoli ;D je hebt ook nog bloemkoolrijst ;) maar mijn meneer lust ook geen bloemkool ;D
-Annemarie- schreef: Oh, Indiaas. Lekker! Hoorde van een collega dat er ergens boven Groningen een hele goede zit. :)
Hier op korte afstand ook een fijne.
Ben wel benieuwd welke dat dan is. Wij waren bij jamuna in leeuwarden, smaakte ook goed (alleen bediening was wennen omdat die alleen engels spraken, bleken leerlingen van hotelschool)
Gebruikersavatar
Door koekje
#3342558
Niemand meer gegeten? Wij wel.
Gisteren frieten met snack (ik heb dus 2 baby's die van frikandel houden :-[ ).
Vandaag gebakken gekruide krieltjes, nogal royaal gevulde witlofslaai en een porkchop. Voor de kindertjes broccoli erbij en een restje chipolataworstjes. Als toetje fruitsalade.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3342559
Hier vandaag kapsalon maar dan iets gezonder. Met zoete aardappel frietjes, zelf gekruide kip shoarma, sla e.d. en zelf gemaakte knoflooksaus.

Gisteren courgettepasta met goed gevulde saus.
Door Eef+Stippels
#3342562
Gisteren de filet americain van de vegetarische slager geproefd: lekker!!
Het is denk ik al zo'n 10 jaar geleden dat ik de vleesvariant heb gehad, dus ik weet niet of ik het me goed herinner, maar volgens mij lijkt het er erg op.
Door eelke
#3342585
koekje schreef:Niemand meer gegeten? Wij wel.
Gisteren frieten met snack (ik heb dus 2 baby's die van frikandel houden :-[ ).
Vandaag gebakken gekruide krieltjes, nogal royaal gevulde witlofslaai en een porkchop. Voor de kindertjes broccoli erbij en een restje chipolataworstjes. Als toetje fruitsalade.
Ja wel gegeten maar het er ook weer uitgegooid. 5 van de 6 bbqers deden dat. Iets was niet goed. We aten kip maar de hoofdverdachte is mijn bierbostelbrood. Maar zo'n heftige reactie op brood? Was wel bizar zo, iedereen ging een voor een...

Vandaag maar rustig aan met eten...
Door Lizzy
#3342593
Ik denk eerder aan de kip! Wat gaat er in dat brood?

Wij aten slaai met aardappel in schil en knoflookmayo en Leo had een stukje dooie kabeljauw uit de oven. Hij zei dat het heerlijk was, z'n dooie vis.
Door eelke
#3342594
koekje schreef:Oh, niet fijn!
Zo allemaal acuut ziek worden is meestal wel van iets van het eten. Kwam het langs 2 kanten er weer uit?
Ja het is zeker weten iets wat we gegeten hadden. Nee niet bij iedereen, ik hoop dat dat me bespaard blijft en dat ik er gisteren genoeg heb uitgegooid om verder niet zieker te worden. De weegschaal was zo wel vriendelijk vanmorgen, dat scheelt dan weer ;D maar ik voel me behoorlijk flut, en ook nog een lange werkdag vandaag...

Lizzy, er gaat bierbostel in. Dat is natte gekneusde mout / graan. Dat had ik 3 dagen in de koelkast bewaard, misschien is dat te lang. Het is een mysterie wat het zeker weten is. Buiten de 6 volwassenen at er een kind mee, die wel kip at en geen brood, en die is niet ziek geworden. De 6e niet zieke volwassene heeft van allebei gegeten...
Door eelke
#3342596
Jup, de derde is momenteel aan het smelten en die gaan zeker mee naar mijn werk vandaag ;) komt wel weer goed, maar het was wel heel raar zo. Ik was ook de laatste van de zieken dus ik had goede hoop ;D
#3342603
Lizzy schreef:Ik denk eerder aan de kip! Wat gaat er in dat brood?

Wij aten slaai met aardappel in schil en knoflookmayo en Leo had een stukje dooie kabeljauw uit de oven. Hij zei dat het heerlijk was, z'n dooie vis.
Gelukkig was de vis dood! :o
Sorry grapje, kon ik niet laten... :biggrin2:

Beterschap Eelke. Hopelijk valt het mee, want als het wel van de kip zou komen, kan het wel iets heel vies zijn... :-\

Ik had vandaag geen zin in brood, dus heb me een ontbijtje gemaakt. Havermoutpannekoekjes met rode vruchten. Geprakte banaan eronder voor de zoet en ik heb echt geen suiker gemist. Heerlijk toch, zo gezond snoepen.
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3342621
Gister goedgevulde mihoen... alleen niet echt jammie, helaas...... Vanavond tagliatelle met spinazie a la crème (moet mn ijzerlevel aanvullen), zalm en champignons.....

@Pien: heb je de bami al geprobeerd?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door