Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3331061
Boerenkool (die van de Lidl, da's de lekkerste) met aardappel, geraspte kaas, gebakken uien en champignons.

Gisteren had ik een SoFish burger. Man, wat zijn die toch lekker. Zelf remouladesaus gemaakt, spinazie erbij, mmmmm!
Door - pien -
#3331068
-Annemarie- schreef:Ik antwoord even hier. ;)


https://www.jamiemagazine.nl/recepten/kimchi.html

Ongeveer zoals in dit recept. Ingrediënten variëren, wat je zelf lekker vind. Ik kon niet makkelijk aan rettich komen, dan gebruik ik radijsjes. En vissaus i.p.v. garnalenpasta. Paprikapoeder en eigen pepers i.p.v. gochugaru. ;D
Het is helemaal niet moeilijk, en genoeg recepten te vinden. Ook verschillende methoden maar het maakt allemaal niet zoveel uit.
Het staat nu boven Agaatje te fermenteren. :)

Afbeelding
Dankjewel Annemarie :-*
Dit recept moet gaan lukken :thumbup:
Door Lizzy
#3331191
Bruine bonensoep gemaakt met een plastic Valess worst voor Leo. Ik heb ook een stukje geproefd en ik moet zeggen dat van alle plastic worsten is deze best eetbaar.
Door - pien -
#3331222
Gister bietenstamppot met dille en gebakken uien (receppie uit de Boodschappen) met falafelballetjes.
Vandaag Aziatische broccoli met rijstmie en tofu. Meneer pien kookt dus ik laat me verrassen :D
Gebruikersavatar
Door koekje
#3331264
Gister chili con carne. Vandaag pot met rijst. Er is 1 pot die ik wel mag hebben (geen soja en geen koemelk) en gelukkig heb ik er daarvan meerdere in de kast.
Voor de kinders was er extra broccoli.
Door Eef+Stippels
#3331405
Pauline schreef:Een zak yoghurt gums, een rittersport puur/kaffee en 2 witte Duitse broodjes. Hoezo fanatiek KHA-eter??? ;D ::) :-X
Ik dacht even kijken of ik van Pliens maaltijd nog wat inspiratie op kan doen voor mijn eigen kha dieet, maar nee dus ;D ;D

Wij aten een maaltijd-salade.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door