Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Anneloog
#3333705
Boerenkool tamp met uitgebakken spekje met ui erdoor en gehaktbal in de jus van gisteren gegeten, maar vandaag ook de hachee al aangezet en ohh die geur.... ik had meer zin in hachee daardoor ;) maar morgen hachee met rodekool en gekookte piepers :D
Door Anneloog
#3333877
Hachee die al gister gemaakt is dus super mals ,met rode kool met appel en ipv gekookte piepers er oven frietjes bij gemaakt.. echt jammie, maar nu aankomende 3 dagen late dienst dus geen tijd meer om te koken en nu net op fb in een van mijn groepjes aantal mega lekkere recepten gevonden die ik wil maken :( moet wachten dus tot volgende week om daar mee ana de slag te gaan.. maar dan gaat eindelijk de tajine weer uit de kast :D
Gebruikersavatar
Door koekje
#3334033
Meneer at 3 chipolataworstjes van dode koe, witlofslaai, gekruide bulgur en een kindertoetje.
Ik at een omelet, witlofslaai, gekruide bulgur en geen toetje.
Vera at broccoli, 2 chipolataworstjes van dode koe en een ander kindertoetje. Ze gaf mij haar minikomkommer en takje druiven. Ook at ze nog een crackertje.
Lennard en Fabian aten (verpulverden) broccoli en deelden een minikomkommer en daarna ook nog een bakje fruitmoes en crackertjes.
Ot en Sien hadden KVV.
Door Eef+Stippels
#3334072
-Annemarie- schreef:;D ;D ;D


Deze ik ook goed te knagen, als je dan toch bloemkool moet wil eten:
https://www.lidl.nl/nl/Kruidige-bloemko ... s-8570.htm

Kruidige bloemkoolstamppot met falafel, amandelen en houmous-yoghurtsaus. Ook nog eens vegetarisch! Ik heb wel minder aardappels gedaan, en stamppotnoten vind ik onzin. Geniaal marketing concept, dat dan weer wel. :D
Gewoon een hand andere noten is ook prima, de zoetigheid hoef ik er toch niet bij. En ik heb de pittige houmous genomen, die is ook lekker.
Een beetje van jezelf en een beetje van de Lidl. :biggrin2:
Bedankt voor de tip!
Ik heb dit recept afgelopen week gemaakt, zonder de aardappelen, en het was lekker!! :D

Vandaag maak ik stamppot witlof.
Door Lizzy
#3334088
Vanavond sperzieboontjes met gekookte aardappeltjes en voor Leo een halve kabeljauwburger (ontzettend de griep dus ik moet nog zien dat hij er uberhaupt een hap van neemt) en voor mij een vega visburger.
Gebruikersavatar
Door pike
#3334183
Lizzy schreef:Vanavond sperzieboontjes met gekookte aardappeltjes en voor Leo een halve kabeljauwburger (ontzettend de griep dus ik moet nog zien dat hij er uberhaupt een hap van neemt) en voor mij een vega visburger.
Ah beterschap voor Leo!
Ik had nog wat gebraden kalkoenrollade over van gisteren en die had ik willen eten met broccoli en bataat. Maar ik heb niet zo'n zin meer om dat nog te maken na een hele dag buiten (eerst een flinke hondenwandeling en toen in de tuin gewerkt, het was zulk lekker weer). Nu zit ik met een glaasje wijn en manlief zegt doe maar een pizza. Uhhhhh nou misschien is dat niet eens zo'n gek idee :D Die kalkoen is morgen ook nog goed ::)
Door Lizzy
#3334616
Gatverdamme, ik had "jack fruit" gekocht. Dat zou lekker zijn. Echt. Dat is een kei-harde leugen!! Bleh. Ik ga van grote ellende zelf maar wat in mekaar knutselen met groenten en rijst en dan wat soja-saus, knoflook, gember, kokos erbij....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door