Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3365138
Pauline schreef:Wij eten idd ook vaak pakje kokosmelk, slomp bevroren fruit, blenderen en voilà: kokosijs-met-een-fruitsmaak. Zo lekker!
Zo dan, dat lijkt me lekker! Met mango en ananas bijv :dribble:
#3365161
Pauline schreef:https://uitpaulineskeuken.nl/2017/12/ch ... ousse.html

Deze is het Lizzy en hij is echt afschuwelijk verrukkelijk zalig!!!
Klinkt heerlijk, en ik heb alle ingrediënten in huis. Alleen... Ik heb helemaal geen zin om de avocado's 'op te offeren' aan een dessert waarin je het helemaal niet proeft. Daarvoor vind ik ze zo lekker. :-X :biggrin2:

Chocoladepudding met avocado heeft Dreesje ( of Deesje of hoe heette ze ook weer? Ze at vegan en heeft hier toen iedereen, jaren geleden, voor het eerst aan de groene smoothie gekregen) vroeger ook al eens gepost. Dat was met dadel en banaan bij. Heb ik toen wel eens gemaakt en ik vond hem best lekker maar meneer vond dat je de banaan te veel smaakte.
Dit receptje klinkt eigenlijk beter. Cacao en kokos kan ook niet fout gaan.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3365167
PoP ik ben ook dol op avocado's, maar ik koop altijd een netje met 6-7 stuks en die zijn meestal redelijk gelijk rijp. Dus dan maak ik een pittige kipsalade met avocado's, ik eet er wat zo en ik offer er 2 op aan dit toetje, want dat is altijd de moeite waard!
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3365176
pearlsofpassion schreef:Dat hebben ze hier in de supermarkt niet. Ik heb er gewoon 2 losse gekocht. :(
Hebben jullie geen Aldi of Lidl? Daar koop ik de netjes altijd namelijk.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door