Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3359681
Angelique schreef:

Ik had mooi zwagerman in de keuken gezet :biggrin2:
Dan komt het niet goed haha. Zus is inmiddels ook echt Italiaan en die kookt wel echt hele lekkere dingen. Zij kookt komende week ook een keer, dus ik ben benieuwd. Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3359775
Charlie Angel schreef:Dan komt het niet goed haha. Zus is inmiddels ook echt Italiaan en die kookt wel echt hele lekkere dingen. Zij kookt komende week ook een keer, dus ik ben benieuwd. Afbeelding
Vandaag heeft zijn zus spaghetti carbonara gemaakt, echt heel lekker en zo simpel. We hebben natuurlijk meegekeken.
Door src_esther
#3359802
Charlie Angel schreef:Vandaag heeft zijn zus spaghetti carbonara gemaakt, echt heel lekker en zo simpel. We hebben natuurlijk meegekeken.
Het is heerlijk simpel. Belangrijkste is nog dat je de juiste ingrediënten hebt van goede kwaliteit. Gebruikte zij het kookvocht van de pasta of slagroom?
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3359810
src_esther schreef: Het is heerlijk simpel. Belangrijkste is nog dat je de juiste ingrediënten hebt van goede kwaliteit. Gebruikte zij het kookvocht van de pasta of slagroom?
Een beetje kookvocht van de pasta en verder 1 ei per persoon plus eentje extra.
Door src_esther
#3359994
pearlsofpassion schreef:En op welke manier is dat water dan nodig? Voor de groei van de planten? Want die dingen groeien toch in het regenwoud? ::) Dus dan is dat geen probleem...

Of is het bij de productie?
En waar gebeurt die productie dan? Hebben ze daar water tekort?
Kaela schreef:Ik vind dat altijd zo raar. Het kost water, ja. Maar waar blijft dat water? Dat gaat toch gewoon de kringloop weer in? Het verdwijnt niet zomaar! Vraag is dan vooral hoe schoon het weer terug de kringloop in gaat.
Hier nog wat informatie dat misschien de vragen kan beantwoorden: Water footprint: ons virtuele waterverbruik
Interessante docu mbt katoen waarbij je ook ziet hoe dat waterverbruik eruit ziet: Stacey Dooley Investigates: Fashion's Dirty Secrets
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3360089
Gisteren pizza op het werk. Mwah.

Iets onbestendigs uit de vriezer gehaald, blijkt het tofu te zijn. *toch maar weer labelen* :biggrin2: Er ligt nog een courgette. Nu eens even googelen voor wat inspiratie met die twee ingrediënten.
En er staat in de koelkast nog een Frans kaasje in een rond doosje te stinken. ;D Die doen we even in de oven om te laten smelten, samen met stokbrood als voorafje.
Door Raaf
#3360097
koekje schreef:Dierentuin-macaroni. En morgen weer, want Rocheltje, Blafhoestje en Snotneusje aten als zieke kippen.
:roflmao:

Beterschap!

Hier eten de kinders vandaag ergens anders, kunnen we eten wat we willen, heb ik geen zin om te koken... :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door