Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pike
#3324657
Voor het eerst sinds talloze jaren een kant-en-klare pizza uit de appie. Morgen komt mijn 92-jarige moeder logeren voor de kerst en oud/nieuwjaar en dan heb ik voorlopig weer mijn handen vol. Dus ik vond dat het vanavond wel gemakkelijk mocht :reindeer:
Oh, en hij was best wel smakelijk maar eigenlijk was het meer doos dan pizza ::)
Door - pien -
#3324676
Meneer pien heeft gister de leftovers van het werk-kerstdiner opgewarmd. Ossobucco met venkel.
Vanavond lekker vegetarisch met, in elk geval, tofu/paddenstoelen/koriander!
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3324724
Lizzy schreef:Groentensoeppie met brood. Vanmiddag al uitgebreid gelunched met kerstlunch van m'n werk :cool:
Euhm Lizzy waar zijn de details!!!!! Werk? Wat hoe waar???
Ik ben wel heel blij voor je.Afbeelding
Door Tanna
#3324919
Eerste kerstdag, maar wij zijn bezig verhuisdozen in te pakken en voor de honderste keer spullen voor de kringloop te verzamelen. Er staat een brood af te koelen voor later. We eten vanavond brood met haring in tomatensaus! ;D
Door Lizzy
#3324962
Ik heb een baan voor 20 uur per week. Conciërge op een school! Het is maar voor 1 jaar. Maar ik heb vorige week een weekje gewerkt en dit gaat heel leuk worden!
Gebruikersavatar
Door koekje
#3324991
Ik kwam hier over het eten vertellen.
Gisteren aten we dode koe in zwartebonensaus, met aubergine, shiitakes, gemengde andere paddenstoelen, puntpaprika, lente-ui. Rijst erbij.
Vandaag staat er spinaziestamp op het menu. Met een dode rookworst.
Door - pien -
#3324995
Gisteravond witlofsla met lamskoteletjes. Toe chocoladekastanjepureemousse met kersen.
Vanavond geitencurry met veel koriander en een beetje rijst. Toe een restje chocoladekastanjepureemousse.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3324996
Gefeliciteerd Lizzy!

Gister een uitgebreid diner bij de schoonfamilie. Vanavond geitenkaasfondue, met ijs toe.

Ooooh wacht, ik moet de pinguins nog laten zien. Momentje :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door