Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3321889
Lizzy schreef:Oh! Ben benieuwd hoe je ze vindt!!!
Ik vond ze lekker, maar het korstje had wel wat dunner gemogen. De woezel en pip sticks lijken volgens mij meer op de captain iglo vissticks dan deze. Ik vind beide voor herhaling vatbaar :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3321908
devillovesangel schreef:Ik vond ze lekker, maar het korstje had wel wat dunner gemogen. De woezel en pip sticks lijken volgens mij meer op de captain iglo vissticks dan deze. Ik vind beide voor herhaling vatbaar :biggrin2:
Best grappig dat er veganistische Woezel en Pip "vissticks" te krijgen zijn en dat hier besproken wordt ;D .

Wij eten vanavond pasta met bakkaas van het kaaswinkeltje. En wat sla voor het idee van groente.
Gebruikersavatar
Door pike
#3321924
koekje schreef:Ik vind het potten-weer.
:biggrin2:

Ik vind het wild-weer. Dus vandaag hertenstoofpotje met rode kool (gestoofd in witte port (anders vind ik hem niet te pruimen) samen met medjoel dadels, rozijntjes en canberries) :dribble:
Door Lizzy
#3321967
devillovesangel schreef:Ik vond ze lekker, maar het korstje had wel wat dunner gemogen. De woezel en pip sticks lijken volgens mij meer op de captain iglo vissticks dan deze. Ik vind beide voor herhaling vatbaar :biggrin2:
Oh ieuw, dikke korstjes :biggrin2: . Nou, puur nieuwsgierig dat ik ben ga ik ze gewoon eens proberen.
Door Lizzy
#3322096
MarijeEnBoomer schreef:Er zat sla op en dus was het gezond! En ik had fruit in m’n milkshake :biggrin2:
Ja nou :biggrin2: !

Er zat ook tomaat op de veggie burger he! Om het nog eens extra gezond te maken. Oh, en er zaten volgens mij doperwtjes in de veggie burger, dus eigenlijk kan het niet veel gezonder!

Gisterenavond groentensoep met brood. Bij gebrek aan inspiratie.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3322100
Gister zouden we maccen, maar door de files kon er enkel een vlug broodje unox vanaf op onze bestemming. Dat was niet veel om op te teren tot we om 2 uur snachts thuis waren.

Vanavond avonddienst en het plan was om te gaan bestellen. Gisteren hoopte ik nog op zoiets als curry, maar nu hoop ik op ordinaire vette hap. Want mij de Mac beloven en niet geven, is niet leuk niet :D
Door Siberienne
#3322117
Gisteren bloemkoolgratin, stamppot zoete en gewone aardappel en champignon ragout

Ik heb net uitgebreid gelunched maar de meneee niet dus effe denken voor vanavond. Snel en licht
Door Lizzy
#3322129
pike schreef:uhhh... hazepeper
en niet van Argentijnse haas ::)
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Hier broccoli soep met ciabatta pesto mozzarella tomaat in de contact-grill. Krijg niet veel meer weg dan soep. Verkouden. Bleh.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door