Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Elf
#3197770
Sinds kort heb ik een slowcooker en dat ding maakt overuren :D . Nu staat hij aan met 'peposo' oftewel suddervlees in wijn, knoflook, peper, zout en rozemarijn. Uurtje of 8-10 later wordt dat zoooo lekker!
Erwtensoep uit de slowcooker is ook de lekkerste die ik ooit heb gemaakt. Soto Ajam, jammie....
Maar vandaag dus peposo met groente (ik denk bloemkool of sperziebonen), aardappelen (wat quinoa voor kh-armetende meneer Elf) en salade.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3197970
Zelfgerookte kipfilet en bietensalade à la Lizzy. Als toetje bananen/aardbeien/kokosijs met pure chocolade stukjes erdoor.

Voor morgenochtend heb ik kokosmeelpannenkoekjes gebakken.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3197989
- pien - schreef:Vanavond aten we penne puttanesca, mmmmm!
Deze Annemarie:
Afbeelding
Lekker grote bodem. Alleen dan denk je dat je veel hebt en is het na 2 borden op ::)
Nog even wennen dus :biggrin2:
Mooi! :)


Vanavond stamppot met garnalen, Lidl recept. Een beetje aangepast aan onze wensen maar toch best lekker. :)
Door - pien -
#3198085
Vanavond friet met accessoires en zelfgemaakte appelmoes.
In het weekend misschien iets uit mijn gisteravond-gekregen-kookboek-Plenty-van-Ottolenghi :yeah:
Allemaal groente-/graan-/peulvruchtenrecepten e.d. Sommigen met een Midden-Oosterse twist, anderen weer met een Aziatisch tintje of 'gewoon'.
Een schot in de roos van meneer pien :D
#3198166
- pien - schreef:Vanavond friet met accessoires en zelfgemaakte appelmoes.
In het weekend misschien iets uit mijn gisteravond-gekregen-kookboek-Plenty-van-Ottolenghi :yeah:
Allemaal groente-/graan-/peulvruchtenrecepten e.d. Sommigen met een Midden-Oosterse twist, anderen weer met een Aziatisch tintje of 'gewoon'.
Een schot in de roos van meneer pien :D
Prachtig kookboek is dat, hè?! Laat even weten wat je hebt gemaakt!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door