Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3345459
Angelique schreef:Dat maken ze ook niet voor vegetariers :biggrin2:

Ik zal km ook eens gaan proberen :biggrin2:
;D ;D ;D ;D

Ben benieuwd wat jij er van vindt :biggrin2:

Ik vind ook veel vleesvervangers niet lekker maar sommige ook echt wel. De biologische burger en balletjes van de Ap zijn echt wel lekker. En ik kan een paprika rondo ook wel waarderen, soms. Maar dit :-X :-X :-X . En ik dacht "leuk voor Leo" (want dat is toch een beetje een nep vegetariër) maar Leo vond het ook niet te eten. Hij heeft zelfs een groot stuk laten staan!
#3345512
Das net als die alcoholvrije wijnen of cocktails.
Eén merk heb ik al gevonden dat in bepaalde versies lekker is, maar wijn is het uiteraard niet. Al de rest is gewoon niet te zuipen en mierzoet. :-X
Nep is gewoon nooit zoals het origineel. Soms lijkt het er nog enigsinds op of is het lekker maar meestal is het ontzettende rommel.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3345685
Gisteren kabeljauw met worteltjes en ovenaardappeltjes. Vandaag entrecote met gebakken ui, nieuwe aardappeltjes, bruine bonen, sla en een very sexy shiraz.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3345764
Vanavond bij Simonis gegeten. Ik had calamaris. David had kibbeling. Dat is voor een kind van 4 wel een enorme portie. Ik heb dus nog een doggybag mee voor de lunch morgen. :P
Gebruikersavatar
Door pike
#3345770
Lizzy schreef:Leo maakt pasta. Lekker.
die dacht ook: voor mij geen vegetarische biefstuk meer :biggrin2:

Voor mij is vegetarische biefstuk een "contradictio in terminis". Het klopt gewoon niet. Dus of je eet biefstuk (of ander vlees), of je eet geen vlees. Maar al die gekunstelde dingen met een vleesnaam als vervanger, ik vind dat absoluut helemaal niks.

Wij hadden kalkoenfilet over van gisteren met een salade van groene blaadjes, sperzieboontjes, rode puntpaprika, olijfjes, bosui en voor mijnheer Pike nog een schaaltje rode aardappeltjes erbij met knoflook en rozemarijn uit de oven.
Door Lizzy
#3345784
pike schreef:die dacht ook: voor mij geen vegetarische biefstuk meer :biggrin2:

Voor mij is vegetarische biefstuk een "contradictio in terminis". Het klopt gewoon niet. Dus of je eet biefstuk (of ander vlees), of je eet geen vlees. Maar al die gekunstelde dingen met een vleesnaam als vervanger, ik vind dat absoluut helemaal niks.

Wij hadden kalkoenfilet over van gisteren met een salade van groene blaadjes, sperzieboontjes, rode puntpaprika, olijfjes, bosui en voor mijnheer Pike nog een schaaltje rode aardappeltjes erbij met knoflook en rozemarijn uit de oven.
BiefstuCk he :biggrin2:
Maar je hebt gelijk. Alleen valt dan 85% van alle vegetarische happen af, omdat ze dit soort namen hebben gekregen.... En sommige daarvan zijn serieus (zelfs voor iemand als ik) echt lekker.
Door Siberienne
#3345792
Lizzy schreef:BiefstuCk he :biggrin2:
Maar je hebt gelijk. Alleen valt dan 85% van alle vegetarische happen af, omdat ze dit soort namen hebben gekregen.... En sommige daarvan zijn serieus (zelfs voor iemand als ik) echt lekker.

Ik heb laatst burgers van Boon gegeten, linzenburger vond ik lekker!

Ik vind de meeste dingen vd vegetarische slager maar mwah. Maar misschien ook omdat ik dan toch verwacht dat het zo smaakt als vlees - terwijl dingen die anders smaken voor mijn gevoel wel een goede vervanger zijn voor vlees. Uuuuuh ben ik nog duidelijk?
#3345796
Ik begrijp je.
En ik vind dat van linzenburgers. Noem het dan geen vegetarische burger, maar gewoon linzen. Nah.
Ik wordt altijd bang van zaken die vlees teveel willen benaderen. Ik heb dan het vooroordeel dat het rommel is, niet uitmaakt wat er dan in zit, als het maar op vlees lijkt. En dat moet ik dus niet. Zeg dan wat het is en heb respect voor dat product.
Dus ben ik het met Pike eens.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door