Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Eef+Stippels
#3322151
Voor de verandering :cool: weer broccoli, rijstnoedels, paprika en pindakaas-sojasaus-gember-knoflooksausje.
Wat zal ik blij zijn als de keuken er straks in zit, dan maak ik elke dag een ovenschotel :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door koekje
#3322302
Ik zou in dat geval bloemkool eten, meerdere keren achter elkaar. Dan kan je er weer even tegen en kan je er even vandaan blijven als je weer wel proeft en ruikt.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3322330
koekje schreef:Ik zou in dat geval bloemkool eten, meerdere keren achter elkaar. Dan kan je er weer even tegen en kan je er even vandaan blijven als je weer wel proeft en ruikt.

Ik dacht hetzelfde :biggrin2:
#3322337
Gisteren hadden wij spruitjes op zijn indisch met frietjes met eeb vegaburger voor mij en een kipsnitzel voor arthur.
Vandaag bak ik pannenkoeken, die verassend goed lukken zonder ei(ze moeten alleen wat langer bakken dan pannenkoeken met ei)
Gebruikersavatar
Door pike
#3322415
devillovesangel schreef:Gisteren hadden wij spruitjes op zijn indisch met frietjes met eeb vegaburger voor mij en een kipsnitzel voor arthur.
Vandaag bak ik pannenkoeken, die verassend goed lukken zonder ei(ze moeten alleen wat langer bakken dan pannenkoeken met ei)
Vandaar dat ze verast zijn? :biggrin2:

Ovenschotel van witte boontjes, broccoli, tomaat, Ui en diverse vis.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door