Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
#3368278
-Annemarie- schreef:Eindelijk bbq weer! Witte kool met een rub van tomaat, knoflook en kruiden. Aardappels in alufolie. Uitje en twee eendpoten die nog in de vriezer lagen.

Afbeelding
Ooo, wat heerlijk :dribble:
Ik kan het bíjna ruiken ;D

Gister aten wij aardappels, spruiten en een gehaktballetje.
Vandaag iets met biet want die staan te koken. Hoewel, we zijn aan het klussen dus misschien doen we heel makkelijk, gebakken eitje of zo.
Door fransbulletje
#3368312
De loempiataart gaan we vaker maken :D
Ik had nu rijst/loempiavellen gebruikt maar neem de volgende keer filodeeg dat is lekkerder.
Het recept stond op het weight watchers forum en is eigenlijk heel simpel.
Je bekleed een springvorm met filodeeg, paar vellen en ruim over de rand laten hangen.
Vulling erin van kipfilet, oosterse groente vooral taugé, hamblokjes of wat maar lekker vindt.
De vulling eerst even roerbakken met wat ketjap erdoor.
Over de vulling 3 geklutste eieren met eetlepel ketjap en dan de filodeeg erover heen vouwen.
In de oven en klaar!
Chilisaus erbij en :D
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3368356
Bijna...., echt bijna, had ik weer paaseitjes als diner gegeten. Dit keer niet omdat er noodzaak in de vorm van stress was, maar gewoon omdat het van mezelf mocht. Maar.... ik heb besloten dat het vanavond een keer ovenfriet wordt! Oven staat voor te verwarmen en dan gaan we genieten. Lekker koolrabi-salade met peer erdoor, zalig.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door