Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
#3369505
koekje schreef:Agv.
Kind#1 at niets en is naar de bank verplaatst met spuugbak.
Kind#2 at wat gebakken piepers en vooral mijn vleesje. Daarna ging hij heel zielig huilen totdat het toetje kwam.
Kind#3 at mijn gebakken piepers, de piepers van zijn zus en de overgebleven piepers van zijn broer, een gedeelte van zijn eigen sperziebonen en een handje van die van zijn broer (en strooide de rest op de grond, evenals zijn vleesje voor Sien). Vervolgens stopte hij zijn vingers 2 kootjes diep in zijn oren en ging eens even gillen.
Morgen maar eens dokter bellen en een trechter bestellen.
kind#4 Meneer at wel netjes zijn bordje leeg en daarna nog een toetje.
:2funny: :2funny: :2funny:
Ja, hier is niks leuks aan voor jou, maar moet je 't maar niet zo leuk opschrijven.

Wij aten zaterdag een Iraans gerecht van zilverstelen met linzen, bonen en rijst, gister aardappels, lamskoteletje en salade.
Vanavond pesto van winterpostelein, pasta en salade.
Gebruikersavatar
Door pike
#3369514
koekje schreef:Agv.
Kind#1 at niets en is naar de bank verplaatst met spuugbak.
Kind#2 at wat gebakken piepers en vooral mijn vleesje. Daarna ging hij heel zielig huilen totdat het toetje kwam.
Kind#3 at mijn gebakken piepers, de piepers van zijn zus en de overgebleven piepers van zijn broer, een gedeelte van zijn eigen sperziebonen en een handje van die van zijn broer (en strooide de rest op de grond, evenals zijn vleesje voor Sien). Vervolgens stopte hij zijn vingers 2 kootjes diep in zijn oren en ging eens even gillen.
Morgen maar eens dokter bellen en een trechter bestellen.
kind#4 Meneer at wel netjes zijn bordje leeg en daarna nog een toetje.
Potverdorie Koek, klinkt niet echt gezellie bij jou :-X
Gebruikersavatar
Door koekje
#3369661
Weer een druif, hij was erg lekker. Meneer en de kinders eten pizza, Fabian een ovenkroket erbij, want die houdt niet zo van pizza. Ik vond de lucht al misselijkmakend, dus ben naar de bank verkast.
Meneer had ook aardbeien gehaald. Misschien dat ik later vanavond 1 ga proberen te eten.
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3369806
Nieuwe ontbijt/lunch verslaving...smoothie bowl :D
DD352C56-2E80-45D6-A3D3-1AC6F1556D10.jpeg
DD352C56-2E80-45D6-A3D3-1AC6F1556D10.jpeg (1.11 MiB) 1642 keer bekeken
Straks bij het plaatselijke supereettentje onbeperkt slibtong...maar vooral hun geweldige zelfgemaakte frieten eten :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door