Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3346155
Zo, ik heb linzensoep in de hooimadam! Ben benieuwd. Van de week aardappel/bonenschotel in de hooimadam en die was na 2 uur verrukkkkkelijk!
Hooimadam.jpg
Hooimadam.jpg (1.16 MiB) 1834 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3346166
Lizzy schreef:BiefstuCk he :biggrin2:
Maar je hebt gelijk. Alleen valt dan 85% van alle vegetarische happen af, omdat ze dit soort namen hebben gekregen.... En sommige daarvan zijn serieus (zelfs voor iemand als ik) echt lekker.

BiefstukC :biggrin2:
Door Lizzy
#3346177
Serieus, nog noooooit zulke lekkere linzensoep gegeten! De linzen waren allemaal nog prachtig heel maar zeer goed gaar, alle groenten was gaar maar heel en de smaken zijn zoveel beter :dribble: . Vanmiddag om 16 uur erin gezet en vanavond om 18:15 gloeiend hete gare soep, echt ideaal!
IMG_0853[1].JPG
IMG_0853[1].JPG (1.88 MiB) 1810 keer bekeken
Wil nu al niet meer zonder en verheug me nu al op de erwtensoep van de winter!!!!!!!
Door Too
#3346227
Goeie soep Lizzy!

Pre-sport maaltijd.. gare broccoli , bijna gare krielen, romatomaatjes met een sticker en een stukje kalkoen :P

Morgen makreel en asperges, overmorgen verse doperwten met iets of
doppertjes met makreel en vrijdag iets met asperges
Door Raaf
#3346243
Lizzy schreef:Zo, ik heb linzensoep in de hooimadam! Ben benieuwd. Van de week aardappel/bonenschotel in de hooimadam en die was na 2 uur verrukkkkkelijk!

Hooimadam.jpg
Lijkt me ideaal!
Zou je er ook havermout in kunnen koken...?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door