Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
#3319266
koekje schreef:Chicken Tonight zonder pot, met zelfgekleurde gele rijst.
Ik kan het nog; zelf eetbaar koken :cool:
Tuurlijk :daisy: :daisy: :daisy:

Gisteravond curry (potje Patak) met bloemkoolrijst.
Vanavond bloemkool, aardappeltje en worstje.
Door Siberienne
#3319310
Gisteren frietjes UIT DE AIRFRYER met vega dinges en salade van gegemengde kiemen met tomaatjes en erwtjes


Vandaag nasi met pindasaus, boontjes en taugé en dim sun - Uiteraard uit de airfryer.

Gisteren dus een airfryer gekocht. Wat een vreselijk leuk speelgoed in de keuken ;D ;D ;D
Door Dreetje
#3319318
Een eenpansmaaltijd met spruiten, peterseliewortel, paar krieltjes en paprika en veel lekkere kruiden erdoor.
Het lekkerste aan deze maaltijd was wel dat het op tafel stond toen ik thuis kwam.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3319357
Ik denk aan een balansdag. :biggrin2:
Deze week al 2x uit eten geweest, was wel heel lekker en gezellig! Maar je eet dan toch altijd anders en meer dan je normaal doet. De vakantiekilo's waren er ook nog niet af en we zitten al weer bijna in de feestdagen. :o
Heb tot nu toe al het Sinterklaas snoep kunnen weerstaan. Ik wacht gewoon op de kerstkransjes, dat zal vast niet lang duren. :biggrin2:
Door Siberienne
#3319374
- pien - schreef:Ik ben moe van het sporten, heb nul inspiratie en alles zit ongeveer in de vaatwasser qua pannen en zo. Dat wordt friet eten :P Wel met een lekkere salade erbij :D
Hier nog 1...

Wij ook friet, met salade en gebakken eitje oid.
Door Lizzy
#3320310
Voor het eerst in weken weer eens zin om te koken. Ik heb een spinazie quiche gemaakt (staat in de oven) en daar maak ik gebakken aardappeltjes en salade bij. Mmmm. Zin in. Nou ja... Eerst maar even afwachten hoe m'n quiche wordt, ik ben het recept kwijt dus heb zelf wat verzonnen. Oh oh! :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3320313
Lizzy schreef:Voor het eerst in weken weer eens zin om te koken. Ik heb een spinazie quiche gemaakt (staat in de oven) en daar maak ik gebakken aardappeltjes en salade bij. Mmmm. Zin in. Nou ja... Eerst maar even afwachten hoe m'n quiche wordt, ik ben het recept kwijt dus heb zelf wat verzonnen. Oh oh! :biggrin2:

Ow ow ::) :biggrin2: :biggrin2:

Hier wordt het een pasta met groente en vegaballen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door