Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Mowgli
#3359594
Vandaag spaghetti aglio e olio met kerstomaatjes en kvv crème brulee uit de Airfryer. Gisteren gebakken aardappels met Italiaanse broccoli en toe had ik amandel yoghurt van Alnatura die niet te pruimen is want die smaakt naar karton. :puke: Daarentegen smaakt de kokosyoghurt héérlijk.
Door fransbulletje
#3359627
Biologisch biefstukje met frites uit de oven en stoofpeertjes uit de slowcooker :D
IMG_20181111_112216.jpg
IMG_20181111_112216.jpg (1.92 MiB) 1842 keer bekeken
Door Siberienne
#3359632
Mowgli schreef:Vandaag spaghetti aglio e olio met kerstomaatjes en kvv crème brulee uit de Airfryer. Gisteren gebakken aardappels met Italiaanse broccoli en toe had ik amandel yoghurt van Alnatura die niet te pruimen is want die smaakt naar karton. :puke: Daarentegen smaakt de kokosyoghurt héérlijk.
Kvv crème brulde? Krijg hele vreemde visioenen :biggrin2:

Gisteren bladerdeeg quiche met champi, Chinese kool en feta en kerrie.
Door Lizzy
#3359634
Ziet er allemaal erg lekker uit :dribble:

Ik ga zo meteen bruine bonensoep maken. De boel aan de kook brengen en lekker de komende uren in de hooimadam laten staan.
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3359669
Hier is deze week de zus van vriendlief met haar man te logeren. Zij wonen in Italië (haar man is italiaan). Dus lekker Hollands eten.
Gisteren zelfgemaakte nasi met saté en gebakken eitje erbij.
Vandaag geroerbakte broccoli met knoflook, een uitje, spekjes en wat parmezaanse kaas erover. Dit met schouderkarbonaadje en krieltjes. Toe stoofpeertjes.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3359674
Lekkere recepten komen er weer langs! :)

Vanavond roergebakken paksoi met garnalen van de vegetarische slager (mwah). Rijst bij. En natuurlijk lekkere verse boemboe anders smaakt het helemaal nergens naar. :)

Voor morgen heb ik een zuurkooltaartje gemaakt. (Eigenlijk twee, want te veel voor 2 personen natuurlijk.) Dus nog een voor in de vriezer. ;)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3359678
Charlie Angel schreef:Hier is deze week de zus van vriendlief met haar man te logeren. Zij wonen in Italië (haar man is italiaan). Dus lekker Hollands eten. Afbeelding
Gisteren zelfgemaakte nasi met saté en gebakken eitje erbij.
Vandaag geroerbakte broccoli met knoflook, een uitje, spekjes en wat parmezaanse kaas erover. Dit met schouderkarbonaadje en krieltjes. Toe stoofpeertjes.

Ik had mooi zwagerman in de keuken gezet :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door