Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door pike
#3358081
Lizzy schreef:De Unox vega rookworst is veruit de lekkerste die er op dit moment bestaat. Vind ik. En normaal neem ik geen plastic worst omdat ik het echt niet te eten vind. Maar deze was zo lekker dat ik 1/4 ervan heb opgegeten (en Leo de rest). Hij smaakt als rookworst (denk ik) maar niet naar vlees. Goed gedaan van Unox.
De "vlees"rookworst van Unox vind ik ook niet naar vlees smaken. En gerookt is hij ook niet. Naar mijn beleving smaakt hij alleen maar naar zout. Niet zo goed gedaan van Unox ::)
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3358283
Vanavond lekker zelf gemaakte en iets gezondere versie van kapsalon. Met zoete aardappelfrietjes, kipshoarma, paprika, sla en kaas erover en natuurlijk zelfgemaakte knoflooksaus. Erbij nog komkommersalade.
Door Anneloog
#3358299
vandaag chinees 'gekookt' :D Black Bean Garlic Sauce van merk Lee Kum Kee gebruikt met kipfilet blokjes die op moesten courgette uitje en sjalotje grote kastanje champs en wat fijn gesneden wortel samen met mihoen. Echt heerlijk niet zo mooi als van een chinees restaurant want mijn snij technieken zijn gewoon simpel maar qua smaak echt net zo lekker .
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3358303
Ik heb griep, ben snotverkouden en klink als een zeehond en Eddie heeft voor mij verse kippensoep gekookt. Leve de man die koken kan, zo zalig. Gewoon onbezorgd ziek zijn, rond hangen en niets doen terwijl je fatsoenlijk te eten krijgt.

Oh ja er zat wel Turks brood bij met knoflooksaus en het was me toch heerlijk!!!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3358326
Gisteren bij mijn favoriete aziaat, was weer erg geslaagd.

Vanavond weet ik nog niet. Het menu op het werk is niet je van het, maar na de uitgebreide maaltijd van gisteren is bestellen ook weer zo wat.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3358340
Superstoer kookboek gekocht!

Afbeelding

https://www.bol.com/nl/p/man-eat-plant/ ... 091584959/

Daar eten we vandaag de 'golden caulifower roast' (geroosterde bloemkool) en de 'tempeh saté' van.

Eerder deze week hadden we twee keer een groentepizzabodem van de Lidl, die met rode biet. Een keer met Italiaanse groenten erover en de tweede met roergebakken boerenkool (met ui en knoflook). Onder de groenten wat flientertjes spek en bovenop verkruimelde feta.
Was goed te knagen. :)

We hebbend de pizzabodem wel anders verwarmd dan op de verpakking staat. Het recept zegt tien minuten op 240 graden. Dan heb je volgens mij een slappe hap. :-X
We hebben de pizzasteen van de bbq in de oven voorverwarmd en toen de pizza met groenten een kwartier gebakken (250 gr. hetelucht). Een heerlijke knapperige pizza. :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door