Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Siberienne
#3355573
Kruidkoek

Heb tussen de middag al warm gegeten en ontzettende zin om zo een kruidkoek te gaan bakken. Ben alleen thuis, dus alles kan :biggrin2:

Maar stamppot klinkt ook lekker. Iemand nog tips voor palmkool? Ik heb een recept voor stamppot daarmee maar dan kook je het eerst en ik houd niet zo van gekookte kool....
Door - pien -
#3355575
Siberienne schreef:Kruidkoek

Heb tussen de middag al warm gegeten en ontzettende zin om zo een kruidkoek te gaan bakken. Ben alleen thuis, dus alles kan :biggrin2:

Maar stamppot klinkt ook lekker. Iemand nog tips voor palmkool? Ik heb een recept voor stamppot daarmee maar dan kook je het eerst en ik houd niet zo van gekookte kool....
https://www.dehippevegetarier.nl/vegeta ... -palmkool/
Deze vonden wij héérlijk!
Gebruikersavatar
Door Kim_S
#3355579
Sla. Met tomaatjes, komkommer, feta, en balsamico dressing. En geen toetje.
*iets met een beurs over 1,5 week en een bedrijfs-bloesje dat net niet meer lekker zit* ::)
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3355580
De spruitjes waren in de aanbieding bij de appie, dus spruitjestaart. (maar dan zonder de taart, want wij eten graanvrij).
Dus dat is spruitjes voorgekookt met gebakken spekjes, ui, knof, kruiden, kaas en een paar geklutste eitjes uit de oven.
Gebruikersavatar
Door koekje
#3355601
Agv.
Gebakken krieltjes in de schil, gemengde slaai en voor de kinders broccoli, gekruide gehaktballetjes. Als toetje voor de kinders een danoontje. Meneer moest geen toetje en voor mij staat er een prefab chocomoes voor vanavond in de koelkast.
Door Siberienne
#3355604
heb toch nog 'echt" gekookt voor mezelf: puree zoete aardappel, courgette en tomaatjes uit de oven met kruiden en gebakken champignons met kastanjes. Die had ik vanmorgen geraapt, gekookt en erdoor gemikt. Ik vind die dingen zo lekker!

Toetje wordt kruidkoek :D
Door Lizzy
#3355625
koekje schreef:Agv.
Gebakken krieltjes in de schil, gemengde slaai en voor de kinders broccoli, gekruide gehaktballetjes. Als toetje voor de kinders een danoontje. Meneer moest geen toetje en voor mij staat er een prefab chocomoes voor vanavond in de koelkast.
Nou Koek, dat is geen KVV!
Gebruikersavatar
Door koekje
#3355656
Lizzy schreef:Nou Koek, dat is geen KVV!
Nah, helemaal zelf koken was het ook niet. De slaai was al in het zakje gemengd door de fabriek en de chocomoes was ook kantenklaar uit de supermarkt.
Wel zelf krieltjes voorgekookt (whoooo....) en gehakt gekruid en balletjes gedraaid.

Het is niet dat ik mijn gezin ineens een magnetronmaaltijd voorzet. Maar het is wel heel boring en inspiratieloos.
Door eelke
#3355657
koekje schreef:Nah, helemaal zelf koken was het ook niet. De slaai was al in het zakje gemengd door de fabriek en de chocomoes was ook kantenklaar uit de supermarkt.
Wel zelf krieltjes voorgekookt (whoooo....) en gehakt gekruid en balletjes gedraaid.

Het is niet dat ik mijn gezin ineens een magnetronmaaltijd voorzet. Maar het is wel heel boring en inspiratieloos.
Ja dat is de rest van je leven niet dus dat compenseert dan weer netjes hé :cool:
Gebruikersavatar
Door koekje
#3355658
Weet je wat ik nog het meest irritante eraan vind? De kinders lusten niets!
Vorige week aten we bami. Vera moest het bij voorbaat al niet. De dag erop een kimmetje. En dat was eigenlijk net te weinig, dus als voorafje een gekregen zak snert opgediept. Het was 'pittige' erwtensoep, maw: er had ooit eens een milde peper naast gelegen. Lennard heeft met tranen in zijn ogen zijn tong af zitten vegen >:(
Fabian zat vooral met volle mond de letter P te oefenen. En de F en de P en F samen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door