Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door src_esther
#3352763
Gisteren spaghetti met tomaten-groente-gehakt-saus uit de vriesert. Tomaten, ik denk Mortgage Lifter, kwamen uit een permacultuur moestuin, jammie!

Vandaag curry madras (runderlappen van kleine boer uit omgeving) uit de vriezert, Indiase bloemkool en pandanrijst.
Gebruikersavatar
Door MargaS
#3352825
Nieuwe aardappeltjes uit eigen tuin. Er lag een zak aardappelen om te komen. Allemaal kiemen. Toen dacht ik, ik poot ze in de tuin. Geen idee welk soort, ze hebben niet gebloeid maar ze smaken ongewoon lekker. (Spinazie met ei ,van eigen kippen, erbij).
Gebruikersavatar
Door koekje
#3353056
Gebakken krieltjes in de schil met uien en champignons, maiskolf voor meneer en mij, broccoli voor de kinders, voor meneer en de kinders een braadworstje, voor mij een omelet, schaaltje rauwkost erbij. Vooraf druiven. Als toetje danoontjes en aardbeienyoghurt.
Door - pien -
#3353108
De meneer had gister bbq van/met z'n werk dus ik had een restje bami met gebakken ei. En als voorgerecht mozzarella/tomaat/basilicum/caprese-salade.
Vanavond iets uit de groentetas die vanmiddag voor de deur staat....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door