Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3350334
Gegrilde aubergine en courgette en verder gebakken uien, champignons, paprika en een vegaburger. Op een broodje. Met knoflooksaus. Which reminds me: dat laatste moet ik nog maken.
Door fransbulletje
#3350356
Italiaanse bol gevuld met geitenkaasfondue van de kleinste soepfabriek :D
Lekker dippen met komkommer, wortel, tomaatjes en radijsjes.
Door tt-tjes
#3350357
Airfryer buiten op een tafeltje kippetje er in, rundvlees salade, rauwkost en stokbrood.
Ik kook al weken niet meer binnen. Wordt veel te warm binnen. We gebruiken de airfryer, de elektrisch pan of de skottelbraai.
Door Tanna
#3350413
Berglinzen met wortel, paprika en knoflook, gekruid met majoraan, tijm, kurkuma, gember, zwarte peper en cayennepeper bereid in de ene hotpot en zilvervliesrijst in de andere hotpot. Wat ben ik blij met die dingen.
Door - pien -
#3350445
-Annemarie- schreef:Dat hebben wij vorige maand besproken toen de monteur hier was voor de servicebeurt. Het financiële kaartje wat daaraan hangt is voor ons geen optie. Dat kan écht niet uit. :(
Vandaar deze oplossing voor ons.
Ik ben benieuwd wie jullie service doet, AST of d'Verte?
Ik heb bij allebei offerte gevraagd ;)
Door Tanna
#3350478
-Annemarie- schreef:Agaatje nog aan!? :o Dat trek ik echt niet, die warmte. ;D

Wij hebben vanmorgen een losse oven gekocht. De verwachting is wel zó dat het fornuis nog langer en vaker uit (waakvlam) gaat. Ook vanwege het gasverbruik. :-[
Pas als het weer kouder wordt gaan we stoken in de keuken. Scheelt dat we in de bijkeuken vier gaspitten hebben. Maar we misten een oven echt heel erg. Dan merk je goed hoe je gewend bent aan het gebruik ervan, voor van alles.


Gisteren Kantonese rijstttafel afgehaald. :dribble: Vanavond iets uit de oven. :biggrin2:
Wat heb je voor oven gekocht, Annemarie? Wij hebben sinds de verhuizing geen oven meer en die mis ik best. Het losse gasstel gebruik ik eigenlijk niet meer sinds ik de instant pot heb dus een fornuis komt er denk ik niet meer, maar ik zit wel te denken over een losse oven.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3350487
Tanna schreef:Wat heb je voor oven gekocht, Annemarie? Wij hebben sinds de verhuizing geen oven meer en die mis ik best. Het losse gasstel gebruik ik eigenlijk niet meer sinds ik de instant pot heb dus een fornuis komt er denk ik niet meer, maar ik zit wel te denken over een losse oven.
Uiteindelijk is het een combi magnetron/oven geworden. Ik wilde graag een losse oven zonder magnetron omdat we die nog hadden. Weliswaar een hele oude, en super eenvoudige maar eigenlijk gebruik ik de magnetron bijna nooit. Ja, om borden op te warmen. :biggrin2:
Maar omdat we een zo hoog mogelijke oventemp. willen (240/250 graden), is het een Sharp R-971 INW geworden. Losse oventjes zonder magnetron worden niet warm genoeg.
Of je komt uit op de inbouw ovens, maar we hebben geen kastje wat daar geschikt voor is. Vandaar dus toch een vrijstaande en de magnetron neem ik op de koop toe. ;)
Door - pien -
#3350493
- pien - schreef::P

Agaatje staat nog aan :D
Of het nou heet is of heet ;D
In de hut koken op de inductieplaat met 40C daar is ook niet te doen :-\
Héél misschien Agaatje uit en inductieplaat erop maar dan hebben we geen oven en grijp je gauw mis als je dat gewend bent...
Nou ja, morgen wordt het 'gewoon warm' :P
Uhh...we hebben een combi-magnetron volgens mij dus die zouden we ook nog kunnen gebruiken :doh:
Helemaal niet aan gedacht...

Wat eten we vanavond...geen idee nog ::)
Door - pien -
#3350592
Gister aten we een soort goulash met rijst en boontjes.
Vanavond bloemkoolcurry :D
Morgen bbq met salade en stokbrood en dan gooien we meteen de courgette en aubergine die we hebben op de bbq zodat ze een lekker grillsmaakje krijgen voordat ze de ratatouille in gaan.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door