Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lizzy
#3348886
CindyMayella schreef:Is het niet te warm voor goulash??? Lijkt mij een herfst/winter gerecht???
Uien, knoflook, paprika, tomaat, peterselie en aardappel. Ik vind het wel kunnen, tis geen snert ;D
Door Siberienne
#3348900
fransbulletje schreef:Ik gebruik altijd volkoren noedels, van die krullerige , wortel, komkommer, lenteuitjes, koriander, kneep limoensap.

Dressing 3 eetlepels sojasaus, 3 eetlepels limoensap, 2 eetlepels bruine basterdsuiker, 1 eetlepel sesamolie, 2 teentjes knoflook, 2 rode pepers

Dit is volgens het recept en dan bestrooien met wat pinda's, de koriander en geroosterde sesamzaadjes
Hij is prima bevallen, ik kon alleen geen rode pepers krijgen en heb er zelf nog paprika en taugé aan toegevoegd, dank !
Door fransbulletje
#3348902
Siberienne schreef:Hij is prima bevallen, ik kon alleen geen rode pepers krijgen en heb er zelf nog paprika en taugé aan toegevoegd, dank !
Mooi!
Ik varieer zelf ook vaak, gewoon erin doen wat je lekker vindt.
Door Lizzy
#3349172
Ik heb soep volgens het recept van mijn moeder gemaakt, die ik gisteren bij mams gegeten en die was ZO lekker :dribble: ! Nu maar hopen dat die van mij ook lekker geworden is (ui, knoflook, kurkuma, koriander, komijn, tomaat, wortel, courgette). Staat in de hooimadam dus eten wanneer we willen!
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3349214
Gisteren rode cury van mijn favoriete bezorger. Vanavond mag ik weer zelf koken, denk dat ik voor lekker hollands ga. Bloemkool met aardappeltjes en een vegaburger.
Door - pien -
#3349226
koekje schreef:Ik had een soort rodekoolsalade gemaakt en het was eigenlijk helemaal niet lekker.
Jammer :-\

Wij hadden ratatouille met pasta.
Vanavond spitskool en komkommer met pindasaus. Soort gado-gado/petjil gerecht.
Alleen is de pindakaas op ::) Hmmm, dat wordt lastig...We hebben nog wel saté-met-pindasaus in de vriezer...
Door eelke
#3349243
Ik heb net 5 kg procureur voor pulled pork voorbereid. Da's leuk, vlees injecteren. Ik denk dat ik in een kipfiletbedrijf wil gaan werken ;D ding is verder wel, dat ik me afvraag of het eitje past... maar dat zien we morgen dan maar.
Door - pien -
#3349247
eelke schreef:Ik heb net 5 kg procureur voor pulled pork voorbereid. Da's leuk, vlees injecteren. Ik denk dat ik in een kipfiletbedrijf wil gaan werken ;D ding is verder wel, dat ik me afvraag of het eitje past... maar dat zien we morgen dan maar.
Geïnjecteerd met wat? Appelsap/mengsel van iets?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door