Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door El_Kato
#3347998
BBQ is geslaagd! Kreeg hem op temp goed hoog ook :P De meisjes vonden de spiesjes helemaal top wilde er zelf nog 1 maken. Hebben nu nog broodjes liggen die zijn bijna koel genoeg. De eerste waren wat zwart geworden ::)

Ooh Dex heeft zichzelf aan een stukje picanha geholpen dat lag nog op een bord toen wij allemaal binnen waren, was ook niet zo slim van ons :P
Gebruikersavatar
Door Charlie Angel
#3348029
Dreetje schreef:Snert!!!!! :dribble:
Ik had vanmorgen een bakje uit de vriezer gehaald waarvan ik
dacht dat er kip/kerriesaus in zat, lekker met wat rijst.

Zat ik vanavond gewoon aan een kommetje snert.
Volgende keer toch maar even een plakker erop met wat erin zit.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Hoop dat het toch goed gesmaakt heeft.
Door - pien -
#3348031
Angelique schreef:Dat is per definitie toch al verrot...hoe kan dat dan bederven :biggrin2:
O ja, jij bent de zuurkoolhater ;D
Heb jij een hekel aan alle gefermenteerde etenswaren? Of is er iets wat er mee door kan?

Gister bietjes met een aardappeltje.
Vanavond sla denk ik, er zat een megakrop in de tas gister :yeah:
Door Lizzy
#3348037
Dreetje schreef:Snert!!!!! :dribble:
Ik had vanmorgen een bakje uit de vriezer gehaald waarvan ik
dacht dat er kip/kerriesaus in zat, lekker met wat rijst.

Zat ik vanavond gewoon aan een kommetje snert.
Volgende keer toch maar even een plakker erop met wat erin zit.
;D ;D ;D ;D ;D

De mussen vallen dood van het dak en jij zit aan de snert ;D
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3348777
Gister een vegan broccolisoepje met brood en vegan belegjes, vanwege onze gast. Soepje had potentie, maar gaat een paar aanpassingen krijgen. Als toetje had ik een banaan, om in het thema te blijven.

Vanavond weet ik nog niet, ik wandel na mijn werk langs de super, dus ik heb nog even tijd om te bedenken.
Door Siberienne
#3348800
Gisteren omelet met champignons en salade van adukibonen, avocado, rucola, tomaat en huttenkase en pistache nootjes. Geloof ik. Was zo’n sla van ‘wat ligt er nog in de koelkast’

Vandaag boodschappen doen, nog geen idee wat ik wil eten eigenlijk. Hoopt hier inspiratie op te doen. Maar snert gaat het niet worden ;) en BBQ hebben we niet (meer)
Gebruikersavatar
Door CindyMayella
#3348818
Siberienne schreef:Gisteren omelet met champignons en salade van adukibonen, avocado, rucola, tomaat en huttenkase en pistache nootjes. Geloof ik. Was zo’n sla van ‘wat ligt er nog in de koelkast’

Vandaag boodschappen doen, nog geen idee wat ik wil eten eigenlijk. Hoopt hier inspiratie op te doen. Maar snert gaat het niet worden ;) en BBQ hebben we niet (meer)
Een maaltijdsalade misschien??? Is ook erg lekker met dit warme weer.....
Door fransbulletje
#3348856
Siberienne schreef:Noedelsalade? Heb je daar recept van? Die ken ik nog niet
Ik gebruik altijd volkoren noedels, van die krullerige , wortel, komkommer, lenteuitjes, koriander, kneep limoensap.

Dressing 3 eetlepels sojasaus, 3 eetlepels limoensap, 2 eetlepels bruine basterdsuiker, 1 eetlepel sesamolie, 2 teentjes knoflook, 2 rode pepers

Dit is volgens het recept en dan bestrooien met wat pinda's, de koriander en geroosterde sesamzaadjes
Door Siberienne
#3348865
fransbulletje schreef:Ik gebruik altijd volkoren noedels, van die krullerige , wortel, komkommer, lenteuitjes, koriander, kneep limoensap.

Dressing 3 eetlepels sojasaus, 3 eetlepels limoensap, 2 eetlepels bruine basterdsuiker, 1 eetlepel sesamolie, 2 teentjes knoflook, 2 rode pepers

Dit is volgens het recept en dan bestrooien met wat pinda's, de koriander en geroosterde sesamzaadjes
Klinkt goed! Dank, ik ga boodschappen doen
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door