Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3341268
dinky89 schreef:Vanavond uit eten bij Indiaas restaurant, morgen naar de wok
Oh, Indiaas. Lekker! Hoorde van een collega dat er ergens boven Groningen een hele goede zit. :)
Hier op korte afstand ook een fijne.
Door eelke
#3341273
-Annemarie- schreef:En, en? :)
Ja ingewikkeld. Vooral meneer wilde 'm. Maar uiteindelijk sta ik dan uit te zoeken hoe ie uberhaupt aan moet enzo ::) Maar wel leuk. De hamburgers lukten nog het beste. Haha, eigenlijk net het vlees wat je er niet op wil doen. Maar we hadden whiskeyhoutsnippers erbij gedaan dus dat gaf wel een lekkere smaak.

En pizza erop lukt ook.
Door El_Kato
#3341274
Hier een primeur, voor de eerste keer asperges gemaakt :D Heerlijk recept waarbij de stengels geschaafd moesten worden en als zijnde tagliatelle erbij gegeten werden. Met een roomsaus met gerookte zalm geslaagd experdiment :)
Gebruikersavatar
Door koekje
#3341276
Pastasalade. Was best te knagen.
En wat zat er allemaal in: van die pijpenkrullen in driekleur, geroosterde pijnboom- en zonnebloempitten, sjalotje, lente-uitjes, rode puntpaprika, komkommer, augurken, zongedroogde tomaten, uitgebakken spekjes, stukje gatenkaas, tuinkers, radijsjes. Erdoor yoghurtsausje.

De geitenbreiers aten een grote pot Olvarit als voorafje. De kleuter wilde alleen een schaaltje aardbeien.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3341360
eelke schreef:Ja ingewikkeld. Vooral meneer wilde 'm. Maar uiteindelijk sta ik dan uit te zoeken hoe ie uberhaupt aan moet enzo ::) Maar wel leuk. De hamburgers lukten nog het beste. Haha, eigenlijk net het vlees wat je er niet op wil doen. Maar we hadden whiskeyhoutsnippers erbij gedaan dus dat gaf wel een lekkere smaak.

En pizza erop lukt ook.

Klinkt goed! :) Een soort van mini-Aga en smoker kombinatie?
Door - pien -
#3341851
Meneer pien had voor mij verse friet gemaakt, met kip uit de oven en salade, ik kon zo aanschuiven na het bezoek aan Brownies & Downies, waar ik was met mijn (schoon)kinderen :D
Vanavond asperges met ei, een aardappeltje en wat botersaus.
Door Lizzy
#3341898
Tagliatelle met paddenstoelen, ui, knoflook, spinazie, gedroogde tomaatjes en truffeltapanade. Ik had een potje gekregen (truffeltapanade) dus eindelijk weer eens mijn favoriete pasta recept.
Door Too
#3341915
-Annemarie- schreef:Hij is wel leuk hoor! Wij hebben er ook al meer dan eens naar gekeken, maar er staan hier al 3 bbq's. :-[

Vanavond weer gado gado, nu met gebakken tofu bij.
Lekker, goed idee!

Ik spijbel van t sporten ::) en heb dus ietsje meer tijd dan 15 minuten om te koken èn te eten: witlofslaai oa gerookte kip en pasta erdoor
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door