Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door - pien -
#3331471
Gisteravond spaghetti met vegan pesto (rucola/edelgistvlokken/zonnebloempitten/knoflook/olijfolie/pezo) met gestoofde prei. En het was lékker :dribble:
Vandaag witlofsalade met friet.
Gebruikersavatar
Door koekje
#3332388
Frieten met home made stoof, schaal gemengde rauwkost erbij. Vera at knakworsten ipv stoof. Twee kleuren druiven als toetje. Lennard en Fabian deelden een bakje fruitmoes als dessert.
Gebruikersavatar
Door koekje
#3332524
Lizzy schreef:Tip van Annemarie van hier: bloemkool volgens Koken met van Boven. Ben benieuwd of ik bloemkool dan wel bikbaar vind!
Too schreef:Roerbak bloemkool met veel gember en knoflook, paprika en tomaatjes en een beetje kip
Kaela schreef:Bloemkool, gebakken aardappeltjes en vales
Was tie in de bonus?
Lizzy schreef:Bloemkool vond ik zelfs lekker!!!!!!!!!!!!
Het blijft bloemkool Liz. Ik ben nog niet overtuigd.

Hier gekruide kalkoenstukjes, wraps, knoflook- en hele pittige saus en een bak gemengde rauwkost, schaal druiven toe. Voor de kinders extra broccoli gekookt en worstjes gebakken (voor het oudste kind dan en de hele grote harige kleuter, die at er ook van. L+F eten nog geen los vlees, dus die kregen er ieder een halve boterham bij).
Vera at trouwens een bakje prinsessenyoghurt als extra toetje en de baby's aten geen toetje, ook geen bakje fruitmoes.
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3332575
Lizzy schreef:Ja, hij was in de bonus en nee, het is en blijft bloemkool ;D ;D ;D ;D
;D ;D ;D


Deze ik ook goed te knagen, als je dan toch bloemkool moet wil eten:
https://www.lidl.nl/nl/Kruidige-bloemko ... s-8570.htm

Kruidige bloemkoolstamppot met falafel, amandelen en houmous-yoghurtsaus. Ook nog eens vegetarisch! Ik heb wel minder aardappels gedaan, en stamppotnoten vind ik onzin. Geniaal marketing concept, dat dan weer wel. :D
Gewoon een hand andere noten is ook prima, de zoetigheid hoef ik er toch niet bij. En ik heb de pittige houmous genomen, die is ook lekker.
Een beetje van jezelf en een beetje van de Lidl. :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door