Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3327875
Eergisteren courgetti (spaghetti van courgette) met rode saus en ansjovis, kaas erover.

Gisteren deze, lekker!
https://chickslovefood.com/recept/5-or- ... et-witlof/ (wel met meer witlof, vond 2 stronkjes wat weinig).

Ze hebben leuke en makkelijke recepten, met weinig ingrediënten en veel vegetarisch. Hun Aziatische rijstcake met macadamia noten en doperwtjes is heerlijk!
Door - pien -
#3327885
-Annemarie- schreef:Eergisteren courgetti (spaghetti van courgette) met rode saus en ansjovis, kaas erover.

Gisteren deze, lekker!
https://chickslovefood.com/recept/5-or- ... et-witlof/ (wel met meer witlof, vond 2 stronkjes wat weinig).

Ze hebben leuke en makkelijke recepten, met weinig ingrediënten en veel vegetarisch. Hun Aziatische rijstcake met macadamia noten en doperwtjes is heerlijk!
O, dat lijkt me lekker! I looooove witlof! Zegt dat iets over je lijf/gezondheid, als je graag bitter eet?

Vanavond husseltje met kip en zoete aardappel.
Gister hadden we hetzelfde husseltje zonder aardappel en met lamsschenkel.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3327931
-Annemarie- schreef:Vanavond kalettes (kruising kool/spruitjes). Ben benieuwd. :???:
Ben ook benieuwd naar je ervaring ;) Heb ze wel in winkel zien liggen maar nog niet meegenomen omdat ik niet weet wat ik er van moet denken.

Hier staat vl in de keuken verse pastasaus te maken die we gaan eten met mini penne en veel paprika :)
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3327953
dinky89 schreef:Ben ook benieuwd naar je ervaring ;) Heb ze wel in winkel zien liggen maar nog niet meegenomen omdat ik niet weet wat ik er van moet denken.

Hier staat vl in de keuken verse pastasaus te maken die we gaan eten met mini penne en veel paprika :)
De kalettes: niet uitgesproken spruitjes, dat vind ik wel ok. Ook niet heel erg kolig. Prima smaak en structuur, prettig formaat. Makkelijk schoon te maken, even het kontje eraf en afspoelen onder de kraan.

Wat deden wij ermee: roergebakken met ui/knoflook en kleine stukjes zoet-zuur vlees. Chinese noedels bij. Wat ons betreft voor herhaling vatbaar. :)
Gebruikersavatar
Door pike
#3327968
Paddenstoelensoep. Nog nooit eerder gemaakt en van het oorspronkelijke recept bleef niet veel over. Zag er heel lekker uit en was ook lekker :D
Vermeldenswaard is dan misschien nog het feit dat als basis een bouillonnetje gold dat ik had getrokken van de botjes van konijnenbouten die ik eigenlijk voor de honden had gekocht maar niet meer durfde te voeren, en waar ik ook mijn vleesmolen niet aan durfde te wagen. Het vlees had ik er voor de honden afgehaald, de botjes had ik in stukjes gehakt en daar had ik voor onszelf bouillon van getrokken. Want eten weggooien daar doen we hier niet aan ::)
#3327991
-Annemarie- schreef:
Gisteren deze, lekker!
https://chickslovefood.com/recept/5-or- ... et-witlof/ (wel met meer witlof, vond 2 stronkjes wat weinig).

Ze hebben leuke en makkelijke recepten, met weinig ingrediënten en veel vegetarisch. Hun Aziatische rijstcake met macadamia noten en doperwtjes is heerlijk!
Oh ja, die zijn goed!
Vooral voor de zoetigheden niet al te ongezond te krijgen zijn ze geweldig. Zoals hun chocolate chip bananenijs. Heerlijk!
Maar ook de gerechten zijn vaak erg lekker en origineel, vind ik.
Zelfs mijn schoonvader is aangesproken terwijl die echt heel traditioneel kookt en lak heeft aan gezonde voeding.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door