Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Angelique
#3316762
Ligaa schreef:Restje pastinaakstamp en een heeel lekker zondags toetje. :D toetje.PNG
Ik was meteen doorgegaan naar het toetje :biggrin2:

Hier dus vandaag de spaghetipompoen. De bedoeling was om leuke gevulde bootjes te maken, maar de bootjes sneuvelde voortijding ::) Dus toen maar een hussel met gehakt en spruitjes en afgedekt met zoete aardappelschijfjes en zo de oven in. Moet zeggen dat ik weinig goede hoop had, maar dat het al met al best lekker was.
Door Lizzy
#3316789
Angelique schreef:Ik was meteen doorgegaan naar het toetje :biggrin2:

Hier dus vandaag de spaghetipompoen. De bedoeling was om leuke gevulde bootjes te maken, maar de bootjes sneuvelde voortijding ::) Dus toen maar een hussel met gehakt en spruitjes en afgedekt met zoete aardappelschijfjes en zo de oven in. Moet zeggen dat ik weinig goede hoop had, maar dat het al met al best lekker was.
Maar smaakte die pompoen nog ergens naar?

Ieuw, ik vind ze er vies uit zien. Ik bewaar 'm toch maar voor de groentenmix voor de honden :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3316823
Lizzy schreef:Maar smaakte die pompoen nog ergens naar?

Ieuw, ik vind ze er vies uit zien. Ik bewaar 'm toch maar voor de groentenmix voor de honden :biggrin2:
Ze hebben geen uitgesproken smaak, dus het combineert wel makkelijk :biggrin2: Maar vies wil ik ze toch echt niet noemen.
Door Siberienne
#3316838
Gisteren gebakken roodbaars met pomme duchesse en worteltjes met erwtjes

Vandaag 'iets met kikkererwten" maar verder ben ik nog niet.

De meneer wil gaan proberen om 2 weken koolhydraat arm te eten, soort van oer, dus ook helemaal geen processed food etc: geen suikers, geen tarwe ed. Moet me nog effe mentaal voorbereiden op 's morgens salade ipv (zelfgemaakte) fruitsmoothy.
Iemand nog tips voor recepten ed? We eten ook weinig vlees en ik moet wel aan mijn calorieën komen. (Afvallen is bij mij niet nodig, eerder tegendeel)
Door Lizzy
#3316843
Nou vraag ik je toch, dit ziet er toch niet uit als op de goegelplaatjes? Dit is "mijn" spaghetti pompoen, van de Ap. Nou jammer, dit had ik zelf wel op durven eten :biggrin2: . Jammer. Nu is ie in de groentenmix verdwenen....
IMG_0309[1].JPG
IMG_0309[1].JPG (2.25 MiB) 1694 keer bekeken
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3316845
Lizzy schreef:Nou vraag ik je toch, dit ziet er toch niet uit als op de goegelplaatjes? Dit is "mijn" spaghetti pompoen, van de Ap. Nou jammer, dit had ik zelf wel op durven eten :biggrin2: . Jammer. Nu is ie in de groentenmix verdwenen....

IMG_0309[1].JPG
Die foto uit je vorige post was toch ala de goegelplaatjes. Je kookt/bakt 'm, schept de zaden eruit en met een vork haal je het vruchtvlees los wat conform de naam spaghettiachtige draadjes zijn.
Gebruikersavatar
Door KarenH
#3316854
Lizzy schreef:Vanavond mijn favoriete groenten :-X . Bloemkool. In de aanbieding bij de Lidl, dus ja, toen riep Leo "oh Liz, kijk eens, mooie goedkope bloemkolen" ::)
Er stond vanmorgen iemand voor me bij de kassa bij de Lidl, die kocht er wel 5, brrrrrrrrr.


Runderstoofpot met wijn, wortels en champignons. En nog meer spul.
Met rostirondjes en rode kool met appeltjes.
Door Lizzy
#3316856
Angelique schreef:Die foto uit je vorige post was toch ala de goegelplaatjes. Je kookt/bakt 'm, schept de zaden eruit en met een vork haal je het vruchtvlees los wat conform de naam spaghettiachtige draadjes zijn.
Ik dacht dus dat ze rauw al van die draadjes hadden!
Door Lizzy
#3316857
KarenH schreef:Er stond vanmorgen iemand voor me bij de kassa bij de Lidl, die kocht er wel 5, brrrrrrrrr.


Runderstoofpot met wijn, wortels en champignons. En nog meer spul.
Met rostirondjes en rode kool met appeltjes.
OMG :-X

Maar ze waren ook echt goedkoop. Ik heb besloten dat ik ze in plakken snijd en in de oven rooster. Met olijfolie en knoflook. En voor Leo wat kaas erover.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door