Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
#3202876
Gisteren ikea en vanmiddag onverwachts lunch met het werk. Nu snel thuis koken en dat moet ik ook gegeten hebben voor ik om half 5 weg moet. Heb eigenlijk nog geen honger maar de volgende mogelijkheid is 22.00 denk ik dus tja...

Dit ga ik eten. Met een zakje roerbakgroenten, en voor gemarineerde kiphaasjes (oke en twee extra preien) gruwels voor een aantal hier denk ik :biggrin2: maar met 10 min tijd om te koken toch wel handig.
Afbeelding

Morgen een zakje italiaanse roerbakgroenten met geroerbakte ei met chilisaus en aardappelkrieltjes.

En donderdag wereld gerecht roti.

Nou ja, tis iets he :P
Door BusKay
#3202902
eelke schreef: Dit ga ik eten. Met een zakje roerbakgroenten, en voor gemarineerde kiphaasjes (oke en twee extra preien) gruwels voor een aantal hier denk ik :biggrin2: maar met 10 min tijd om te koken toch wel handig.
Afbeelding
Nou ja, tis iets he :P
Ik heb hier niet zo'n probleem mee (op onze reis met de Transmongoliëexpres zag je het veel) echter als je dan toch dit spul eet haal het dan in ieder geval bij de toko. Je kunt toch niet van Meneer Maggi verwachten dat hij ook nog verstand heeft van dit soort eten... hij zorgde immers alleen maar voor de bouillonblokjescultuur waardoor hele volksstammen flesjes leegschudden en blokjes gooien in hun eten wat meer smaak kan hebben.
Kort gezegd... bij de toko hebben ze dan tenminste nog een beetje kwaliteit in deze categorie... in plaats van een hap zout.

OT.. vandaag gepocheerde vis en een sausje van crème fraiche en grove mosterd, sperziebonen en puree
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3202918
eelke schreef:Gisteren ikea en vanmiddag onverwachts lunch met het werk. Nu snel thuis koken en dat moet ik ook gegeten hebben voor ik om half 5 weg moet. Heb eigenlijk nog geen honger maar de volgende mogelijkheid is 22.00 denk ik dus tja...

Dit ga ik eten. Met een zakje roerbakgroenten, en voor gemarineerde kiphaasjes (oke en twee extra preien) gruwels voor een aantal hier denk ik :biggrin2: maar met 10 min tijd om te koken toch wel handig.
Afbeelding

Morgen een zakje italiaanse roerbakgroenten met geroerbakte ei met chilisaus en aardappelkrieltjes.

En donderdag wereld gerecht roti.

Nou ja, tis iets he :P

Aangezien ik net aardappelpuree uit een zakje sta te maken, zal ik er vandaag niets van zeggen :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door koekje
#3202927
Gisteren erwtjes en peekes, gestoomde krieltjes in de schil, koeienworstje. Als toetje chipolatapudding.
Vandaag nasi met spiegelei, atjar, satésaus, sambal etc. Als toetje yoghurt.
Morgen andijvie-rucolastamp met gekruide gehaktballetjes.
Door D&K
#3203152
Angelique schreef:Aangezien ik net aardappelpuree uit een zakje sta te maken, zal ik er vandaag niets van zeggen :biggrin2:
Als het maar van Maggi is.

Hier was het woensdag. Patatdag. Kan ook donderdags, maar dan eten we woensdags wat anders.
We eten morgen stoofschotel, mits ik morgen niet vergeet de stoof op tijd aan te zetten.
Anders eten we overmorgen stoofschotel en morgen een tosti.
:P
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door