Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door miik
#3194163
Poeh heftig.... Heel veel sterkte met alles !

Ik weet niet of het gepast is... maar ik plaats net een topic dat een vriendin van me op zoek is naar -het liefste- 2 herplaatsers (katten)....
#3194209
Dank jullie wel voor alle lieve reacties.
We weten nog niet hoe alles precies gaat lopen natuurlijk.

Het liefst zou ik ook gewoon alle dieren meenemen, maar ik heb nog geen idee waar we terecht gaan komen.
miik schreef:Poeh heftig.... Heel veel sterkte met alles !

Ik weet niet of het gepast is... maar ik plaats net een topic dat een vriendin van me op zoek is naar -het liefste- 2 herplaatsers (katten)....
Kim_S schreef:Jemig. Dat is niet niks zeg...
Veel sterkte gewenst, voor jullie allebei :-*

Als je weet welke dieren herplaatst moeten gaan worden (wat moet dat vreselijk zijn...), laat je het hier dan even weten? Wie weet hebben we hier nog plek ;)

Dikke knuffel!!! :bigarmhug:
Dank jullie wel. Ik hou het zeker in gedachten en ga ook even in het topic kijken van je vriendin :-*
Door sella
#3194282
Heftig Ingrid. Nu de knoop doorgehakt is, komt er ruimte voor volgende stappen.
Je dieren, die komen gerust via hier wel aan of een goede opvang,of een goed nieuw huisje. Als je dat in het achterhoofd houdt, geeft dat mogelijk wat rust tot jullie ieder een nieuw plekje hebben gevonden. Dan kan je overzien hoe en wat qua diertjes die wel of niet meekunnen met een van jullie.

Heel veel sterkte met alle rompslomp.
Heel veel succes met het opbouwen van jullie nieuwe levens.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door