Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door fransbulletje
#3193929
Hier nog een laptop met Vista en draaide ook niet goed met Firefox.
Overgegaan naar Google Chrome maar vanaf 1 april ontvang je van Chrome geen updates meer voor Vista dus nu overgestapt naar Opera.
Gaat prima met Opera.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3194226
Hmm... hier een computer met Windows 10. Sinds jaar en dag gebruik ik Firefox. Alleen voor pagina's die Firefox niet goed weergeeft, gebruik ik Microsoft Edge.

Wel een computer met 8 GB aan RAM en een redelijk snelle processor. Geen last van vastlopers in Firefox.
Door Lil
#3194233
Ronald schreef:Hmm... hier een computer met Windows 10. Sinds jaar en dag gebruik ik Firefox. Alleen voor pagina's die Firefox niet goed weergeeft, gebruik ik Microsoft Edge.

Wel een computer met 8 GB aan RAM en een redelijk snelle processor. Geen last van vastlopers in Firefox.
Dat is pietsie meer computer dan ik (gehad) heb. Ik denk wel vaker dat Firefox een zwaar programma is. Gebruikt ook aardig wat geheugen.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3194273
Lil schreef:Dat is pietsie meer computer dan ik (gehad) heb. Ik denk wel vaker dat Firefox een zwaar programma is. Gebruikt ook aardig wat geheugen.
Als ik nu kijk, met Facebook, BP, Whatsapp open in Firefox, gebruikt het programma 517.000 kB (ongeveer). Dus zo'n 512 mB. Op een computer met 8 gB aan RAM merk je dit niet eens...
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3194281
Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik een aangepaste host-file gebruik, waardoor heel veel advertenties niet "aankomen". En er dus ook geen serververbinding wordt opengezet...
Gebruikersavatar
Door MargaS
#3194367
Hier gaat soms gewoon ht licht uit en zie ik zwarte vlakken. Hij gebruikt 900.000 dinges zag ik.
Heb censuur. Telegraaf mag ik niet lezen ;D
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3194457
MargaS schreef:Hier gaat soms gewoon ht licht uit en zie ik zwarte vlakken. Hij gebruikt 900.000 dinges zag ik.
Heb censuur. Telegraaf mag ik niet lezen ;D
De Televaag mag je wel lezen, alleen doen de filmpjes het in FF niet ;)
Door Lizzy
#3194740
Google chrome draait ook voor geen meter.... Maar goed, ik ga doen wat Zurca ook doet: Linus op mijn machine zetten. Ik ben ZO helemaal klaar met dat gare windhoos. Leo heeft op zijn laptop uit het jaar prik (echt iets van 8 jaar oud) Linux gezet en zijn machine is MET Firefox erop sneller dan mijn nieuwe HP-met-windhoos-8.1.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door