Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3193665
-Saskia- schreef:Zojuist terug van de dierenarts. Met vlag en wimpel door de post-GVS-APK. :D

De DA vertelde dat het onbekend is het precies veroorzaakt, wel dat het vooral bij (grote) honden boven 12 jaar en beduidend vaker bij teven voorkomt. Vooral dat laatste was nieuw voor mij. Ze kunnen er inderdaad eigenlijk niets mee, behalve een prik tegen misselijkheid, als zich dat voordoet.

Enniewee: ik haal weer een beetje opgelucht adem, vond het verdomd spannend om met haar naar de DA te gaan, maar ben blij met zijn oordeel over de gezondheid van Wodka. Er zit een nieuwe anabolen-prik in en we doen gewoon nog een rondje Carpe Diem. :)
Echt zo fijn dat ze weer door de GVS-APK heen is :-* ! Joh, volgend jaar rond deze tijd zeggen we "weet je nog, dat Wodje een GVS aanval had? Echt helemaal NIKS meer van te merken!".
#3282894
Lizzy schreef:Echt zo fijn dat ze weer door de GVS-APK heen is :-* ! Joh, volgend jaar rond deze tijd zeggen we "weet je nog, dat Wodje een GVS aanval had? Echt helemaal NIKS meer van te merken!".
Zat m'n eigen topic nog eens door te lezen nav topic over GVS.
Een jaar na dato... Je merkt er inderdaad niks meer van. ;) #galgenhumor
:-*
#3282911
-Saskia- schreef:Zat m'n eigen topic nog eens door te lezen nav topic over GVS.
Een jaar na dato... Je merkt er inderdaad niks meer van. ;) #galgenhumor
:-*
Hoe sneu het ook is, en hoe groot het gemis: hier moest ik ook wel even om lachen. ;D :-X :-\
#3282914
MarijeEnBoomer schreef:;D
Ach lieve Wod :'(
Nou, dat dus :-\
-Saskia- schreef:
Ik mis Wodje vreselijk. Echt vreselijk. Maar dan ook écht vre-se-lijk. :'(
Maar ja... ik kan inmiddels ook wel weer lachen. Gelukkig. ;) :-*
Owwww... Knuffel!!!
Always be nosy. Never forget. :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door