Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3192977
Wij hebben op marktplaats een kachel gezien bij de kachelschuur .
Omdat wij niet bekend zijn in die buurt vragen we ons af of iemand dit adres kent en er misschien ooit een kachel heeft gekocht.
Het is voor ons te ver weg om even te kijken......
Het zou fijn zijn als iemand weet of dit een betrouwbaar adres is.
#3192986
Deze kachelwinkel ken ik niet. Ik ken er wel eentje op de weg van Tilburg naar Turnhout, bij Ravels. Je hebt er daar 2 vlak bij elkaar. De eerste die je vanuit Tilburg tegen komt is Heestermans en de tweede is Bax. Onze houtkachels hebben wij volgens mij bij Heestermans gekocht. In de keuken hadden wij een Saey en in de woonkamer een Dovre. Beide goede kachels, maar vooral de Dovre beviel heel erg goed.
Ik weet niet van waaruit jij komt, maar Weelde/Ravels is misschien wat dichterbij dan Zoersel.

Ah, zie net dat je uit Aalten komt ;)
Dan is het iets dichterbij, maar op die afstand scheelt het niet zo heel veel.
#3193008
Doranto schreef:Deze kachelwinkel ken ik niet. Ik ken er wel eentje op de weg van Tilburg naar Turnhout, bij Ravels. Je hebt er daar 2 vlak bij elkaar. De eerste die je vanuit Tilburg tegen komt is Heestermans en de tweede is Bax. Onze houtkachels hebben wij volgens mij bij Heestermans gekocht. In de keuken hadden wij een Saey en in de woonkamer een Dovre. Beide goede kachels, maar vooral de Dovre beviel heel erg goed.
Ik weet niet van waaruit jij komt, maar Weelde/Ravels is misschien wat dichterbij dan Zoersel.

Ah, zie net dat je uit Aalten komt ;)
Dan is het iets dichterbij, maar op die afstand scheelt het niet zo heel veel.
Wat beviel je beter aan de Dovre dan aan de Saey?
Wij hebben een Saey 94 gehad . Zijn we heel tevreden over.

De kachelschuur heeft meerdere 2 de hands kachels die voor ons interessant zijn.
Vandaar dat we het verder weg zoeken.
#3193015
plant schreef:Wat beviel je beter aan de Dovre dan aan de Saey?
De Dovre was wat groter, misschien dat dat ook een rol speelde. Die hoefde ik wat minder vaak bij te vullen. Ook vond ik hem o.a. gemakkelijker schoon te maken. Bij de Saey viel een gedeelte van de as naast de aslade, dus moest ik om de zoveel tijd de opgehoopte as onder uit de kachel halen. De Dovre was ook beter aan te steken vond ik, binnen no time brandde hij als een tierelier en was heel gemakkelijk te regelen. Naast een schuif bovenaan, zat onderaan ook nog een draaiknop voor extra lucht toevoer, wat de Saey niet had. Bij de Saey kon ik voor extra lucht alleen het deurtje van de aslade op een kiertje zetten maar dat ging dan weer te hard.
#3193146
Ingeborg58 schreef:Ik heb nog wel een supermooie olie haard te koop. Maar dat zoek je waarschijnlijk niet?
Heestermans zou ik ver bij vandaan blijven,daar hebben wij zéér slechte ervaring mee.
Service is daar echt prut,en hij belooft van alles wat hij niet nakomt.
Bax is dan een betere keus.
Over de service weten wij niets omdat we die nooit nodig hebben gehad. Beide kachels hebben altijd goed gewerkt. Goede service is belangrijk, dus zeker iets om rekening mee te houden!
#3320846
jozef verschuren schreef:Ook wij hebben bij de kachelschuur een super mooie selecta maxim gekocht! zeer tevreden over de kachel en van de service.
Welkom Jozef! Heb je ook honden of katten en eten ze ook vers?
of heb je je speciaal aangemeld om te vertellen dat je tevreden bent over je kachel?
#3321145
pearlsofpassion schreef:Ja, jij lacht. :) Maar de post erboven lijkt ook al zo'n reclamespotje. ::)

En dan nog exact dezelfde kachel. :P
Ben al verbaasd dat het niet dezelfde foto's zijn. :D
Maar die post erboven is al wel bijna jaar oud dus geen hele actieve reclamemaker wat mij betreft ;D
Lijkt eerder op een Google actie op naam van kachel + leverancier waardoor diegene hier uit is gekomen ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door