Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door TOSCA EN SPIKE
#3192488
Dank je wel...layka is net meegeweest wandelen..t bos was eerst toch wel eng maar later was t helemaal leuk in het bosAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door TOSCA EN SPIKE
#3192556
Ja ben zo benieuwd hoe ze uitgroeid! Ze zeiden dat ze niet veel groter werd maar dat geloof ik eigenlijk niet echt...ze is nog maar 4 mnd zoals E zeggen

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door TOSCA EN SPIKE
#3202759
Helaas is layka weer terug gegaan naar de foster mevr. Ze bleek ontzettend reactief te zijn, daar had ik met tijd nog veel kunnsm bereiken. Het ging gewoon niet met de andere hond...de eerste week ging goed en daarna alleen maar mot..de laatste dagen zatej ze steeds apart en dat was nou niet wat ik voor ogen had....

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door TOSCA EN SPIKE
#3202817
Ja ontzettend jammer. En baal en ben verdrietig. Ook om de manier hoe die mevr reageerde toen ik er was...mocht geen eens afscheid meer nemen...t voelt gek..maar in mn hart weet ik dat het beter is..de andere hond leed er op t laatst onder en veranderde ook...
Door frodo quin
#3202827
Niet zo vriendelijk van die dame, maar wie weet hoe vaak maken ze het mee dat iemand een hond adopteert en die kort daarna beu zijn of lastig vinden. Neemt niet weg dat het niet oké is. Het is al moeilijk genoeg als het niet blijkt te werken en dan kan je zo'n gedrag wel missen. Sterkte.
Gebruikersavatar
Door TOSCA EN SPIKE
#3202828
Ja dat begrijp ik ook! En er zullen zat zijn die ze terugbrengen omdat ze lastig oid zijn...we hebben er veel verdriet van ook de kinderen! Maar helaas is dit het beste zo. Ze was ook druk want ze gaat vandaag weer naar roemenie...blijft het feit dat we al meerdere keren contact met dr hebben gehad hierover..zr wist van de problemen...maar ik hou niet van opgeven...maar dit kon echt niet
Door Anne in Zweden
#3202856
Ach, wat jammer dat het niet goed ging tussen die twee. Dat is toch iets waar je stiekem altijd bang voor bent wanneer er een hond bij komt, dat het met de anderen toch niet blijkt te klikken na een tijdje. Hier gaat het tot op heden fantastisch gelukkig, Lupi hoort er al helemaal bij, en ik hoop dat dat ook zo mag blijven.

Er komt vast wel weer een ander hondje op jullie pad waar het wel goed mee gaat. :-*
Door zurca
#3202870
attje en puk schreef: Ze was ook druk want ze gaat vandaag weer naar roemenie...
:o :???: :-X
Echt?? Gaat ze terug naar het asiel in Romenie? Nou daar zakt mijn broek vanaf....

Jammer dat het niet ging...maar als je voor jezelf weet dat je gedaan hebt wat binnen jullie macht lag dan is het goed zo...
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3202872
zurca schreef::o :???: :-X
Echt?? Gaat ze terug naar het asiel in Romenie? Nou daar zakt mijn broek vanaf....

Jammer dat het niet ging...maar als je voor jezelf weet dat je gedaan hebt wat binnen jullie macht lag dan is het goed zo...
Ik lees het als dat de vrouw druk was omdat ze weer naar roemenie ging...."vult zelf in"...om nieuwe hondjes te halen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door