Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3192162
Ik heb het eens gehad met een bak vol met vuile bodembedekking met ratten en cavia stront en plas. een bak ter grootte van een wasmand, want ik heb nogal veel en grote kooien. :biggrin2:
Ik wou het even naar buiten in de biobak gooien. s'morgens vroeg om 6 uur, dus kon niet gaan stofzuigen. Heb de trap toen zo veel mogelijk leeg gemaakt en een briefje neergelegd dat ik naar mijn werk moest en ik het dus niet verder kon opruimen. Heeft mijn vader het gedaan, kwam ik er toch goed vanaf :biggrin2:
#3192268
Borke schreef:Oh nee....

Ik had alleen verwacht dat jouw trap zo schoon zou zijn omdat de honden vroeg en veel hadden gegeten ;D
Bale zeg van die was, is alles wel weer goed schoon geworden?

de hondjes hebben mee geholpen
ze hadden allemaal een stuk rib gepikt :D :D :D
alles is weer spic en span
Gebruikersavatar
Door pike
#3192319
Heb gelukkig niet de gewoonte/noodzaak om met ontdooide hazenonderdelen trappen te lopen. Ik kan me wel voorstellen hoe het uitzag bij jou :-X . Niets maar dan ook niets spettert bloed in de rondte zoals hazendelen. Als dat hier op het menu staat vind ik na het klaarmaken van de bakken altijd overal spetters, al doe ik nog zo voorzichtig. Maar, je kan inderdaad beter moeten schrobben dan dat je nooit meer kan schrobben ::)
#3192425
Mm toch beter dat je de bak liet vallen en je zelf staande kon houden. Alles is gelukkig weer schoon al zal je flink gemopperd hebben ;D

Ik ben ooit in mijn vorige huis, toen ik haast had om de trap af te komen gezwikt en kwam na 1 keer met tas en al beneden terecht. (hoge wenteltrap in jaren twintig woning) Gelukkig overal dik tapijt en kwam met een lichte verstuiking er vanaf hoewel ik werkelijk over de kop ging toen.
Nu gelukkig geen trappen meer in huis. :P
Door Martine-Tom
#3192757
OMG haha

Nee dat heb ik nooit gehad, ik heb ooit wel een frituurpan met olie door de keuken laten vallen...heb in shock staan kijken, omgedraaid en me een uur af zitten vragen hoe ik dat ooit weer schoon ging krijgen.
;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door