Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door MillyMol
#3191318
petralita schreef:Mag je de uitkomst ook laten weten hier? Ben wel nieuwsgierig.
Mijn dochter gaat meeschrijven aan de resultaten, dus ik verwacht van wel. Kan haar in ieder geval vragen mij een kopie van het stuk ter hand te stellen, zodat ik het hier kan publiceren op een of andere manier.
Door Mijati
#3191386
Ik heb ook gemaild (en kreeg snel antwoord).
Ik ben ook zeer benieuwd naar de uitkomsten, gezien mijn teef op brokken 2maanden blaasontsteking had en struviet en haar urine niet meer kon concentreren. Op vers is ze dus van al die klachten af. Voor haar werkt het dus, maar dat kan ook te maken hebben met haar allergie/intollerantie voor granen en rijst.
#3191641
Wat leuk dat er zoveel mensen enthousiast reageren. Urine opvangen is bij Tammo nogal een euh... uitdaging. Krijg het vooralsnog niet voor elkaar :-[
Ben natuurlijk ook erg benieuwd naar de uitslag.
Gebruikersavatar
Door Radja
#3191659
Aprilsnow schreef:Wat leuk dat er zoveel mensen enthousiast reageren. Urine opvangen is bij Tammo nogal een euh... uitdaging. Krijg het vooralsnog niet voor elkaar :-[
Ben natuurlijk ook erg benieuwd naar de uitslag.

Gebruik je een soeplepel? Zo niet misschien een tip ;)
Gebruikersavatar
Door doranto
#3191766
Wij willen ook best wel meedoen als er nog niet genoeg aanmeldingen zijn, maar ik weet niet of de honden vrij van medicatie moeten zijn.
Eentje krijgt apoquel en de andere hartmedicatie.
Door Mijati
#3191778
Doranto schreef:Wij willen ook best wel meedoen als er nog niet genoeg aanmeldingen zijn, maar ik weet niet of de honden vrij van medicatie moeten zijn.
Eentje krijgt apoquel en de andere hartmedicatie.
Je kan je toch aanmelden en dan gelijk vermelden dat jouw honden medicatie krijgen? dan laten ze je vast wel weten of dat een probleem is of niet
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door