Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Kaio
#3190660
Kim_S schreef:Jeff zit ons gewoon voor de gek te houden :biggrin2:
Die jeff toch!
Maar nu het volgende probleem: voortaan denk ik bij jeff aan eh.....

:P

BlissSpirit schreef:Gelukkig zie ik gewoon een lief hondenkoppie

Afbeelding
Kijk dat lijkt er meer op. Idd even goed moegespeeld. Je ziet het verschil zeg
Door Borke
#3190662
Kaio schreef:Jep De double proof
Afbeelding


Ik begon eerst even aan me te twijfelen toen iedereen gewoon antwoordde , ben ik de enige die dit ziet :???: :biggrin2:
Eh ik snap hier dus helemaal niets van?
Hoe kan dat nou?
Ik heb die foto's nog nooit gezien :o

Jeff???!!!
Wat ben je aan het doen :D
Door Anne in Zweden
#3190668
petralita schreef:Das duits... Hier zie ik geeen meneer in roze bh, heb nog maar een keer extra gekeken, wil dat niet missen natuurlijk.... Screenshot maken :D


Dan is het West-Duits, want hier in het verre oosten zie ik gewoon Sofi in tegenlicht! :D
Door Mowgli
#3190679
Anne in Duitsland schreef:

Dan is het West-Duits, want hier in het verre oosten zie ik gewoon Sofi in tegenlicht! :D
Maar ik zit ook in het ook in het oosten van Duitsland en zie ook een meneer in roze bh... Afbeelding
Hoewel, 'mijn' deel van Berlijn was ten tijde van de muur officieel West Duitsland....

Gesendet von meinem GT-I9295 mit Tapatalk
Door Parelridder
#3190682
Ik heb geen voor en na foto's die verschillen tonen, maar wel een recente leuke ervaring nav vers:
mijn oudste had een grote bult die ik weg wilde laten halen (goed nieuws, niets dan vet!). Dat is ca. 10 dgn geleden gebeurt. Ik vroeg de da om tegelijkertijd even haar gebit schoon te maken. Er was weinig aan schoon te maken wist ik wel, maar als ze dan toen 'onder zeil' was, dan kon tandsteen wat op onbereikbare plekken zat mooi even weg gehaald worden. Er werd een klem in de bek gezet en men zocht naar tandsteen.. Een lofzang van ooh en aaah volgde. Een zeldzaam mooi gebit voor een hond van 8 jaar! Er was eigenlijk niets aan te doen.. Ze toonden me met een lapje dat ook de onderkiezen en binnenzijde van de kiezen gewoon helemaal schoon waren en prezen de verzorging van haar gebit.
Nou verzorg ik dat ook wel, ik houd het in de gaten en als ze een poosje gemalen eet wegens vakantie poets ik het, want ze heeft enorme aanleg voor tandsteen, maar dat ze ondanks die aanleg op de voor mij onbereikbare plekken helemaal schoon was.. WOW!! Dat is echt wel de verdienste van de verse, ongemalen voeding!
Door Lizzy
#3190694
Rico schreef:Ik heb ooit eens foto's gezien van toen de honden nog brok/blik aten en van nadat ze op rauw zaten ( NRV/Barf/kvv) Enorm leuk en bij sommige honden een beetje verschil, maar bij de meerderheid.. echt een wow effect! Dus leek me leuk om eens te kijken of er hier meer mensen zulke foto's hebben.
Mensen die twijfelen aan het geven van rauw zijn misschien toch sneller overtuigd dat het geweldig is voor je hond!

Zelf niet verwacht dat Rico een giga verschil ging laten zien, maar ik ben nog dagelijks onder de indruk wat rauw eten voor hem doet.
(En 't was niet eens het slechtste voer wat hij kreeg sinds hij hier is, Renske en Lukullus)
Nou kan je dus een hele opsomming maken, gedrag is beter, poep is compact, hond stinkt niet meer, hij heeft geen buikpijn meer, de stinkscheten zijn weg, niet meer zo koud steeds, niet kotsen, geen diarree, glans etc etc.

Maar die foto's... die zeggen toch meer dan al die woorden...
Rico kreeg na een maandje of 2 die prachtige glanzende oogjes, heb een foto van ervoor ernaast gezet.
Ongelooflijk vind ik het.

Hebben jullie ook foto's van voor en na? Ben benieuwd :D


Afbeelding
Lijkt het trouwens maar zo of zijn de traanstreepjes ook verdwenen? Of komt dat omdat je die weg hebt gepoetst?
Gebruikersavatar
Door Spikkelneus
#3190706
Milou tijdens de adoptiedag (september 2015) mager, en slecht in de vacht overal roze plekken op de huid

Afbeelding

Milou 2 maanden later (inmiddels nog beter, maar heb geen recentere foto waar haar hele lijf op staat)

Afbeelding
Door Elvira
#3190717
Lizzy schreef:Ik heb geen foto's van voor en na, al mijn honden eten al hun hele leven vers, echt vanaf dat ze van de moedermelk afkomen.
Die 2 van mij ook, maar degene die ik hiervoor had, had om de haverklap diarree, totdat ik op vers vlees over ging
Door Mowgli
#3190725
Mowgli schreef:Maar ik zit ook in het ook in het oosten van Duitsland en zie ook een meneer in roze bh...
Hoewel, 'mijn' deel van Berlijn was ten tijde van de muur officieel West Duitsland....

Gesendet von meinem GT-I9295 mit Tapatalk
Op mijn computer zie ik ook "gewoon" de foto van Sofie. Op mijn gsm zie ik die man met roze bh, zowel met Tapatalk, als ook met de standaard android webbrowser en Chrome :???: :???: :???: Schiet mij maar in een kerstboom ;D

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Rico
#3190749
Lizzy schreef:Lijkt het trouwens maar zo of zijn de traanstreepjes ook verdwenen? Of komt dat omdat je die weg hebt gepoetst?
Nee die zijn als sneeuw voor de zon verdwenen. Mochten niet aan of in de buurt van zijn oogjes komen..
Sowieso zijn zijn oogjes veel rustiger eromheen qua huid. Zijn linker oog leek ook vaak kleiner, dat is ook nauwelijks meer te zien.

Maar die prachtige donkere kijkers.. ik verdrink er dagelijks in, vind ze schitterend :smitten:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door