Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3189757
constance.blokzijl schreef:Hier doen we onze grote bulldog ook een jasje aan hoor, zeker met dit weer, anders heeft hij zo last van zijn artrose. Ik merk daar echt heel erg verschil in. Waarom geen jasje?
Ik vind het zelfs jammer, de kleine maatjes hebben veel leukere jasjes van grote maten die ik nodig heb Afbeelding
Krijg je zo'n lelluk ding

Maar hij werkt wel!

Ooooh die is niet lelijk! Mijn jas en muts, die benne pas lelijk ;D

Afbeelding
#3189765
Kaela schreef:
Ooooh die is niet lelijk! Mijn jas en muts, die benne pas lelijk ;D

Afbeelding
Een muts is pas echt lelijk als je vrienden een nieuwe kopen omdat ze niet meer naast je willen lopen als je hem op hebt AfbeeldingAfbeelding (kan ik uiteraard niet zo snel een foto van vinden Afbeelding maar hij wordt het gele eierdopje genoemd)

Maar het jasje lijkt aardig hetzelfde! Zooplus toevallig?
#3189770
constance.blokzijl schreef:Een muts is pas echt lelijk als je vrienden een nieuwe kopen omdat ze niet meer naast je willen lopen als je hem op hebt AfbeeldingAfbeelding (kan ik uiteraard niet zo snel een foto van vinden Afbeelding maar hij wordt het gele eierdopje genoemd)

Maar het jasje lijkt aardig hetzelfde! Zooplus toevallig?
Haha ja dan is een muts wel lelijk ;D

Ik heb hem bij de dierenwinkel gekocht, maar ik zie hem best veel. Op de hondenschool liepen er meerdere honden mee. Ik vind het een hele fijne jas. En ik krijg hem meestal aan bij Oscar zonder vingers kwijt te raken, die banden onderlangs zijn op creatieve wijze meestal wel vast te krijgen bij Meneer-ik-wil-geen-jas-aan.
#3189811
constance.blokzijl schreef:Hier doen we onze grote bulldog ook een jasje aan hoor, zeker met dit weer, anders heeft hij zo last van zijn artrose. Ik merk daar echt heel erg verschil in. Waarom geen jasje?
Ik vind het zelfs jammer, de kleine maatjes hebben veel leukere jasjes van grote maten die ik nodig heb Afbeelding
Krijg je zo'n lelluk ding
Afbeelding
Maar hij werkt wel!
Duidelijk confectiekleding. :biggrin2:

Afbeelding

Sergi's maat hadden ze niet meer in het rood (vorig jaar), die heeft nu een zwarte met gele band. :( Ik vind de rode best leuk en ze blijven mooi zitten, ook na wassen.
#3189830
Heel eerlijk, het jasje is perfect. Kan helaas er niet nog een van bijbestellen omdat ze er niet meer zijn. En bij een zwarte hond vind ik dat rood ook erg mooi.
Helaas heeft dit rode jasje hier na 4 winters zijn beste tijd gehad en moet ik eigenlijk nodig op zoek naar wat nieuws, zeker nu het meisje ook een jasje nodig begint te hebben na het sporten...

Dus voor tips?
#3189832
constance.blokzijl schreef:Heel eerlijk, het jasje is perfect. Kan helaas er niet nog een van bijbestellen omdat ze er niet meer zijn. En bij een zwarte hond vind ik dat rood ook erg mooi.
Helaas heeft dit rode jasje hier na 4 winters zijn beste tijd gehad en moet ik eigenlijk nodig op zoek naar wat nieuws, zeker nu het meisje ook een jasje nodig begint te hebben na het sporten...

Dus voor tips?
Ze bestaan nog bij witjes. ;) En bij Bol en misschien wel meer... Het is hondenjasje 'IJsbeer'. En in veel meer kleuren dan rood. Ik zag zwarte en paarse...
http://www.witjesverzendhuis.com/hondenjas-eisbar-rood
#3189872
Hihi hele modeshow :P

wij shoppen regelmatig bij Ali. Ik kijk voor de kleine hondjes, maar ook voor grote honden is er zat te vinden. En de prijzen zijn daar zo onwijs leuk :D Ik kan rustig 10 shirtje kopen voor dezelfde prijs dat je hier voor eentje betaald. Al staan er ook duurdere dingen op.

Dus misschien daar eens neuzen... kleine waarschuwing, ik vind het erg verslavend en heb mezelf een minstens-5-dagen-er-over-nadenken-regel opgelegd ;)
Rico heeft inmiddels 7 tuigjes, en de rest is te schaamtelijk om op te noemen :-X
#3189929
Ik word zo blij van dit topic. Ook mijn honden krijgen hun jas aan met kou of naar flinke inspanning omdat ik merkte dat ze veel last hadden van stijfheid. Maar veel mensen reageren toch dat ze het maar raar vinden, want he, het is een hond die heeft het niet nodig! Daar hebben wij maling aan, maar vind het zo leuk allerlei rassen te zien met hun jassen, omdat hun baasjes de voordelen zien en het allerbeste willen voor hun hond. Dat wilde ik even met jullie delen :biggrin2:
#3189934
Kiraly schreef:Ik word zo blij van dit topic. Ook mijn honden krijgen hun jas aan met kou of naar flinke inspanning omdat ik merkte dat ze veel last hadden van stijfheid. Maar veel mensen reageren toch dat ze het maar raar vinden, want he, het is een hond die heeft het niet nodig! Daar hebben wij maling aan, maar vind het zo leuk allerlei rassen te zien met hun jassen, omdat hun baasjes de voordelen zien en het allerbeste willen voor hun hond. Dat wilde ik even met jullie delen :biggrin2:
Zo is dat ! Het zijn jouw honden en je maakt toch zeker zelf wel uit wat je honden wel of niet nodig hebben

Er is mij eens gevraagd of ik last had van het lege nest syndroom :biggrin2:
Honden in een kinderwagen (doggyride ) stoppen en ook nog aankleden (jas)
Zulke opmerkingen ... ik ga er niet eens serieus op in , ja iets in de trant van morgen hebben ze ook nog een fopspeen en een luier
Mensen die serieus belangstelling hebben , daar wil ik best mee praten
#3189938
Grappig, ik krijg met Wodka (die heeft een trui én een winterjas) eigenlijk alleen maar opmerkingen in de trant van "Ahhh, dat is lekker warm". Misschien ligt het aan mijn stoïcijnse en/of haar grijze kop, maar ik ben nog nooit iemand tegengekomen die onbegrip of idioterie probeerde uit te stralen.
#3189961
Ik heb het idee dat tegenwoordig het veel normaler gevonden wordt dat er honden zijn met jasjes aan. En dan niet alleen de kleine honden.
Toen Tous 11 jaar geleden bij ons kwam wonen en ik hem zijn jas aan deed werd ik echt voor gek verklaard. Mensen maakte rare opmerkingen of keken raar, sommige waren dan wel oprecht belangstellend waarom ik zo'n hond een jas aan deed.
Nu zijn de opmerkingen meestal positief, mensen vinden het al snel "lief en schattig"

De allerleukste opmerking was van een klein kindje. Ziggy had haar jasje aan en Tous had een tuig aan (geen jas). Dat kindje bekeek het zo eens en zei toen tegen zijn moeder; "Dat hondje heeft een jasje aan en dat andere hondje een sjaaltje om....." ;D

Maargoed, de honden hier hebben beide hun eigen kapstok vol met jassen en truien en bodywarmers. Het is voor grotere rassen wel wat meer zoeken om iets leuks te vinden. Persoonlijk vind ik die paardendekens echt afschuwelijk lelijk :-[ Veel van de jasjes die ik heb voor de honden komen uit het buitenland of zijn speciaal voor hen gemaakt.
En voor de koude nachten ontbreekt, natuurlijk, niet de pyama in hun assortiment :biggrin2:

Tous met zijn bodywarmer;
Afbeelding

Beide met winterjas;
Afbeelding
#3190061
Ruisje schreef: Ze bestaan nog bij witjes. ;) En bij Bol en misschien wel meer... Het is hondenjasje 'IJsbeer'. En in veel meer kleuren dan rood. Ik zag zwarte en paarse...
http://www.witjesverzendhuis.com/hondenjas-eisbar-rood
Oooh! Dank je! Ik wist al niet meer hoe het jasje heet! Zoals gezegd dit is de 4e winter dat hij hem heeft, en ik ben super tevreden over hoe hij blijft zitten. Dus ik ga zeker kijken, en dan manlief nog overhalen om ze aan te schaffen Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door