Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Borke
#3190084
Vanochtend heerlijk uitgeslapen en met daglicht gewandeld, omdat ik compensatieverlof had opgenomen vooor al het overwerk. Dan zo met Sofi aan de slappe lijn vlak langs een kudde schapen in het begrazingsgebied, waarbij ze geen kik gaf en ook heel kalm er langs liep.
Trots op ons meisje :groupwave2:
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3190092
Angelique schreef:Vandaag hadden we rijp op de bomen. Altijd een mooi gezicht. Je witte hond valt er ook zo leuk in weg ::) ::) :biggrin2:

AfbeeldingIMG_0908 by angelique van der Kroft, on Flickr

Beetje geel zo :sofa:

Aja zwarte hond in het wit is meestal ook niet alles voor een fototoestel, mar het valt wel meer op dat wel :biggrin2:

Oja OT, ja de baas ( eh ml ) is weer thuis !
Kim_S schreef: :cool:

Geluksmomentje van vandaag: net gehoord dat het in het weekend warmer wordt :D
Oo ik was juist blij met de kou, niet in de blubber en het huis ook niet helemaal onder de blubber :-X
En dan kunnen we wat geluksmomenten opnoemen daarbij, je newfie die lekker in het bevroren gras loopt te kroketten, altijd leuk als ze zo een lol hebben :)
#3190122
Kim_S schreef:Nog een heel groot geluksmoment:
mijn knollie is na 2 weken ziek zijn weer herenigd met haar vriendinnetjes in de wei :smitten:
Ohhhh wat heerlijk dat het weer goed gaat met haar. Afbeelding Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Extreme
#3190125
Kaela schreef:Geluksmomentje van de dag: een heel schaaltje geraspte oude kaas opeten!

Was getekend: Oscar
Nu op zoek naar waar de kaas voor bestemd was, om dit ook te testen? :biggrin2:
Door eelke
#3190129
Oh dat zou ook mijn geluksmomentje wel zijn :biggrin2:


Hier was mijn geluksmomentje dat ik mijn werktelefoon terug vond. Bij een meubelmakerij kun je gratis afvalhout uit de container aan het halen, en op donderdag kom ik daar langs tijdens het werken, dus was ik ff gestopt om te laden. Uur later, telefoon kwijt. Bellen, op de parkeerplaats bellen, naar de client er voor, bellen, daar buiten, bellen, niks he. Ligt ie braaf in die container, fieuw :biggrin2: was een spannend kwartiertje
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3190134
Kim_S schreef:Nog een heel groot geluksmoment:
mijn knollie is na 2 weken ziek zijn weer herenigd met haar vriendinnetjes in de wei :smitten:
Oh deze zag ik even over het hoofd. Wat Fijn! :-*
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3190137
Fijn Kimmekind!!! :D :D

Mijn geluksmoment: Eddies eerste sporttraining (revalidatietraject nekoperatie) ging als een speer. Gaat de goede kant weer op!!!
#3190144
Pauline schreef:Fijn Kimmekind!!! :D :D

Mijn geluksmoment: Eddies eerste sporttraining (revalidatietraject nekoperatie) ging als een speer. Gaat de goede kant weer op!!!
Heerlijk al die geluksmomenten zeg!
En wat fijn voor Eddie zeg, eindelijk goed opklimmen hoop ik! Afbeelding
Door Anne in Zweden
#3190147
Kim_S schreef:Nog een heel groot geluksmoment:
mijn knollie is na 2 weken ziek zijn weer herenigd met haar vriendinnetjes in de wei :smitten:
Wat fijn, Kimmerd! Een hele zorg minder! :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door