Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Lil
#3189505
Angelique schreef:Beetje kat zegt toch gewoon...vreet jij dat zelf :biggrin2:
Oei dan heb ik geen echte kat, want die schooier van mij vreet letterlijk alles en dan ook echt alles.
Gebruikersavatar
Door Extreme
#3189608
Lil schreef:Oei dan heb ik geen echte kat, want die schooier van mij vreet letterlijk alles en dan ook echt alles.
:o echt, jeetje dacht dat zowat alle katten wel erg kieskeurig waren, al mijn katten waren dat namelijk wel, en bij het lezen van olijven dacht ik mijn katten hadden dikke middelvinger gedacht, dat vreet je maar lekker zelf.
En als je vreetmonster dit gerecht zou eten, zou je het merken aan zijn ontlasting? Of zelfs dat niet? :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Radja
#3189712
Extreme schreef::o echt, jeetje dacht dat zowat alle katten wel erg kieskeurig waren, al mijn katten waren dat namelijk wel, en bij het lezen van olijven dacht ik mijn katten hadden dikke middelvinger gedacht, dat vreet je maar lekker zelf.
En als je vreetmonster dit gerecht zou eten, zou je het merken aan zijn ontlasting? Of zelfs dat niet? :biggrin2:

Ik had er 1 die een moord deed voor olijven,maar ook voor ananas :biggrin2:
Door Ruisje
#3189817
Angelique schreef:
Beetje kat zegt toch gewoon...vreet jij dat zelf :biggrin2:
Nou... De dames hond en katten zouden dat zeggen, ja, maar de heren hond en katten zouden gewoon aanvulluh! :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Extreme
#3190123
Radja schreef:Ik had er 1 die een moord deed voor olijven,maar ook voor ananas :biggrin2:

;D ;D rare katsel, olijven en ananas
Door frodo quin
#3190187
Mijn katten zouden het zeker opvreten (ja ook olijven proberen ze hier te stelen, lekker zout), alles wat onder de categorie eetbaar kan vallen (of bij joran naar eten ruikt) wordt hier zonder aarzelen opgegeten als ze de kans krijgen. Het menu zal er met veel smaak ingaan. Dan, dan kunnen we twee kanten uit, overgeven of diaree. Aangezien er niet echt rauwe groenten inzitten gok ik op erge diaree. Met erge diaree bedoel ik dan ook echt erg, ik heb ze van minder ongezond gestolen voer in kleinere hoeveelheden al niet meer de bak weten halen, maar een heel spoor van waar ze zaten tot op de bak. Ik bedank er dus voor, zieke katten, ik die mag kuisen en katten in bad (neen ik heb niet van die katten die dat prima vinden) is niet mijn idee van feest. :) .
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door