Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3189485
We hebben wel eens iemand laten komen voor van die korrels in de kruipruimte maar daar is onze kruipruimte te laag voor. Gedeeltelijk is het uitgegraven voor het leggen van de gasleiding (noem je dat zo…?) maar grotendeels is het een cm of 10 a 15 denk ik. Wanneer we iets met de vloer gaan doen, doen we het rigoreus dan gaat de hele vloer eruit en laten we een renovatievloer met zo hoog mogelijke rc waarde leggen… denk ik ::)

Vanuit de gemeente zijn er momenteel geen subsidiemogelijkheden. Die waren er wel in 2013 maar die pot is leeg. Jammer maar goed toen hadden we geen budget voor dit soort maatregelen :) Heb nog gekeken of er subsidie mogelijkheden zijn omdat het een beschermd stadsgezicht is maar volgens mij ook niet, daarover bel ik nog even met de gemeente.

Voor de deuren hebben we al dikke gordijnen, voor de ramen dikke vouwgordijnen en bij het zitgedeelte al een groot kleed van 200 x 290. Dat scheelt maar ga aankomend weekend de ramen en de voordeur opmeten en offertes vragen dan weet ik een beetje waar het over gaat. Het voordeel van het vervangen van kozijnen vind ik wel dat het in fases kan.

Het dak is voorlopig niet aan vervanging toe (hoop ik…). Cv ketel is vorig jaar vervangen door een energie zuinige.

Hondjes liggen elke avond aan alle kanten tegen me aan geplakt, scheelt zeker 2 graden op de verwarming ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door