Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3188569
Lizzy schreef:Ik kan me Lex nog heeeeeel goed herinneren Rachel :-*

Maar de dag dat Whoofer ons leven in wandelde is de dag geweest dat ik me in hondenvoeding ben gaan verdiepen. En behalve dat hebben mijn honden me zoveel geleerd, kan zou er een boek over kunnen schrijven.
Ja ja, dat weten we :biggrin2:
#3188628
Van Bumper de Bordeauxdog van marktplaats heb ik heel veel geleerd...
We hadden toen een inbraak gehad en mijn vriend wou persee een bddog.
En ik ben er ook wel weg van, ik had immers 3 bddoggen om me heen die super waren van karakter.
Het kunnen superlieve honden zijn.
Helaas troffen wij het niet met Bumper. :-\
Na een tijdje is hij helaas gaan snappen/happen naar ons en draaide in zijn gedrag om als een blad aan een boom.
9 maanden heb ik lopen tobben, 5 gedragsdeskundigen hebben hem gezien en die waren niet goedkoop...
Ik heb het nog nooit openbaar hier neergezet maar de laatste gedragsdeskundige was tijdens onze vakantie in Drenthe gaf ons het advies: inslapen.
En dat heb ik de volgende dag meteen gedaan.
Het was moeilijk en echt niet leuk maar gaf wel verlichting.
Dit was een levensgevaarlijke hond.
Ik voelde het de hele tijd al, ik vertrouwde hem niet.

Nu hebben we Nena :worthy: , ze doet het nog steeds goed en is alweer zo'n 4 jaar bij ons geloof ik.
Ze is 15 jaar en lust nog steeds alles van barf. Het is soms moeilijk haar niet teveel te geven...want ze vind het allemaal zo lekker...
Ze is een voorbeeldige hond met af en toe streken...ze pikt van alles uit je tas hihi en daar moeten we om lachen.
Ik hoop dat ze nog lang bij ons mag blijven.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door