Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3188625
afvallen en slank blijven...
mijn ijslander licht aan de hulpen krijgen en er een heel goed en recht recreatie-paard van maken
het huishouden onder controle krijgen en houden
weten wat ik moet koken elke dag en dat ook doen
minder piekeren
me blijer voelen
kan nog wel ff doorgaan....
Door Siberienne
#3188626
Delegeren :biggrin2: ik trek veel teveel werk naar me toe

Droom is boek schrijven maar daar ben ik al mee begonnen - kwam erachter dat je schrijven ook gewoon kunt leren (net als zingen blijkbaar, hoewel ik daar wat mijzelf betreft wel een hard hoofd in heb ;) ;) )

Lenigheid: kan van harte ashtanga yoga aanbevelen. Helpt trouwens ook om van de prestatiedrang af te komen. En ik kan mij nu opdrukken, iets wat ik nooit gekund heb..

Oh ja: langlaufen. Zalige sport ;)
Door Lil
#3188640
Wat hier helpt met koken is een maaltijdbox. Niet hoeven nadenken en alle recepten zijn klaar in 20-45 minuten (meestal half uur) en met verse ingredienten. Ik kook dus ook nu al braaf meer dan een half jaar waar ik daar eerst zelden zin in had. Heb er veel van geleerd (niet eerst alles snipperen en dan nog eens een half uur koken, nee het ene al opzetten en dan het andere klaar maken en dat soort dingen en kruidencombi's waardoor ik zelden zout toevoeg).
#3188668
Opruimen. Dat zou ik best wel willen leren. Ik ben een enorme chaoot. Heb ik de tafel opgeruimd, ziet het er netjes uit (twee dagen) en hoppa... ontploffing...

En ik zou wel eens wat handiger willen zijn. Als in zelf dingen maken en/of repareren. Vroegâh prutste ik nog wel eens aan mijn brommer, maar ik snap er nu helemaal niets meer van. En voor de idiootste dingen moet ik dus anderen inhuren of ermee leren leven dat er iets stuk is.

Met computers en zo ben ik best wel handig :)
En knuffels geven. Dat kan ik ook. :cool:
Door Lil
#3188670
Ronald schreef:Opruimen. Dat zou ik best wel willen leren. Ik ben een enorme chaoot. Heb ik de tafel opgeruimd, ziet het er netjes uit (twee dagen) en hoppa... ontploffing...

En ik zou wel eens wat handiger willen zijn. Als in zelf dingen maken en/of repareren. Vroegâh prutste ik nog wel eens aan mijn brommer, maar ik snap er nu helemaal niets meer van. En voor de idiootste dingen moet ik dus anderen inhuren of ermee leren leven dat er iets stuk is.

Met computers en zo ben ik best wel handig :)
En knuffels geven. Dat kan ik ook. :cool:
Neuh opruimen kun je dus. Hier hetzelfde en weet je dat is goed zo!

Jaaaa knuffels geven moet je zo houden; dat kun je al goed dus niets aan veranderen! :-* :bigarmhug: :bigarmhug:
#3188716
Siberienne schreef: Lenigheid: kan van harte ashtanga yoga aanbevelen. Helpt trouwens ook om van de prestatiedrang af te komen. En ik kan mij nu opdrukken, iets wat ik nooit gekund heb..
Ok, ashtanga zag ik laatst op het rooster in de sportschool staan. Misschien moet ik dat maar eens proberen dan.
#3188865
eelke schreef:Geïnspireerd op dat andere topic, wat kun je niet, maar zou je wel graag willen kunnen?

Ik zou graag goed willen kunnen zingen. Of nou ja, niet vals is al genoeg.


Tekenen! En dan eindelijk eens leuk mee kunnen doen met Pictionary. *kopvoeter* :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door